Friday, October 26, 2018

Tuala pilihan semua wanita Bio Seleza Feminine Pad


Adalah normal jika setiap wanita mengalami keputihan, yang tak normalnya bila keputihan tu berbau dan ada warna putih seakan kekuningan dan gatal merenyam. 

Keputihan seperti susu masam, tidak berbau dan sedikit. Tidak perlu risau kerana normal dan akan muncul sekali sekala atau kita perempuan terlalu aktif dengan kegiatan harian. 

Keputihan tak normal bila keputihan itu likat, warna sedikit kekuningan dan berbau serta gatal-gatal. Haa itu perlu dirawat kerana telah terkena jangkitan.

Apa yang perlu dibuat ialah jaga pemakanan yang manis-manis dan antibiotik perlu diambil jika teruk.

Nak tahu jika keputihan korang tu teruk mana, cuba tengok seluar kecik ada tak berlubang ditengah-tengah.

Untuk merawat buat air rebusan sireh. Separuh minum dan separuh lagi buat basuhan.  

Nak mudah boleh ja guna bio Seleza Feminine Pad.



Bio Seleza Feminine Pad ni diperbuat daripada kapas, mengandungi tenaga Bio Velocity, Far Infrared Rays, Nano Silver & Ion Negative yang dapat membunuh bakteria dengan berkesan. Ia juga membantu melancarkan peredaran darah & memberi tenaga. Bertukar lah sekarang dari Pad biasa kepada tuala wanita bio Seleza. 

Since Nad pun bertukar kepada bio Seleza Feminine Pad ni, memang Nad jatuh cinta sangat-sangat 😍 

Semua tahu wanita kalau datang bulan tu, kita biasanya kehilangan bukan setakat darah, malah kecergasan badan jugak.  So tuala wanita ni adalah teman baik kita masa kedatangan haid. Jadi pilih lah tuala wanita yang bebas bahan chemical sebab tuala wanita ni adalah sangat rapat dengan miss-v kita semasa datang bulan.

Kalau boleh, takkan lah kita nak letak bahan yang merbahaya pada miss-v kita kan ? Miss-v ni adalah mahkota bagi seorang wanita.

Awak semua guna tuala wanita brand apa ? Kalau nak info lebih lanjut boleh contact Nad. Pilihan terletak di tangan awak sebab kita sebagai wanita ada satu rahim saja. Sayangi dan jagalah rahim kita tu sebaik-baiknya.

Boleh hubungi Nad untuk lebih lanjut,

Nadiah Ahmad,
WhatsApp : 019.523.5560
Your Health and Beauty Consultant

Nak tengok lebih banyak info-info tentang kedai online Nad, boleh follow official Instagram Nad @nadiahahmad__

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...