Sunday, October 14, 2018

HYDRATING DUO CLEANSING MOUSSE dari Infinence Skincare


"Sis, muka saya ni sensetif sangat. Dah cuba macam-macam produk dekat drugstore tapi still tak okey.Rasa give up nak pakai skincare apa-apa dah".

Nad faham sangat bila kita dah melabur duit banyak tapi masih tak dapat result yang macam kita suka. Rasa membazir sangat.

Cari pencuci muka memang tak susah, dekat 7e pun ada jual. Tapi nak cari yang sesuai, organik, tak memberi kesan sampingan tapi nak result tip top tu yang susah !

Macam Nad, Nad memang fall in love ❤️ sangat dengan HYDRATING DUO CLEANSING MOUSSE. 1 tiub ni besar, dah pakai masuk 6 bulan pun masih ada lagi. Sangat jimat.

Yang paling Nad suka, bila keluar kan kita tepek muka dengan lipstik/bedak. Nak ambik wuduk was-was je betul tak ? 

Macam Nad, Nad akan bawak cleanser ni sekali. Sebab dia 2 in one. Boleh menanggalkan make up + cuci muka kita terus.

Memang muka akan jadi bersih sangat, sebab cleanser infinence ni jenis oily. So kesan kotoran, makeup, debu akan melekat dan mudah dibersihkan.

Antara khasiatnya cleanser ni, yang mana ia sangat membantu dalam menyerap minyak berlebihan pada muka berminyak dan berjerawat.

Lepas tu, ia berfungsi untuk mengekalkan keseimbangan ph dan melembapkan kulit muka kita. Pendek kata, bila awak guna pencuci muka infinence ni muka takde la rasa ketat dengan tegang je.

Bukan tu jer, dalam cleanser ni juga ada ekstrak Muscadine Grapes yang mana ia berfungsi untuk memperbaiki kulit hingga tahap sel dan juga mempunyai kandungan polifenol yang tinggi.



Tak nak cakap banyak lah, awak kena try dulu infinence ni baru rasa kelebihan. Jangan terkejut kalau tengok muka lepas tu makin anjal berseri 😘

Bagi yang berminat & nak dapatkan harga istimewa boleh terus whatsapp Nad okey.

NADIAH AHMAD | 019.523.5560 | @nadiahahmad__
PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...