Tuesday, October 16, 2018

Start loving ourself from now onwards


KERANA DIRIKU BEGITU BERHARGA 😉

Nad ni takdelah hantu supplement sangat dulu, dan tak juga menentang. Sebab Nad amalkan product SHOM on and off lama juga dulu. Masa pregnant, menyusu, belajar dan juga masa bekerja sendiri.

Tapi yang betul-betul mengubah tanggapan Nad tentang betapa pentingnya makanan tambahan a.k.a supplemen ni bila Nad Saat dan tika dimana kesihatan Nad sangat teruji, keluar masuk hospital dan Nad tak kuat. Tak bertenaga. Kehidupan Nad ketika mengandungkan Hannan, Nad sangat aktif, kuat jalan kesana kemari. Takde istilah penatlah senang cerita.

Then bila bandingkan kehidupan Nad yang sangat teruk semasa mengandung, I really know I need to do something. Nad dapat rasakan badan Nad tak larat dah nak tanggung kepenatan, loya, muntah, kelemahan ni semua.

Maka bermulalah Nad setia consume product SHOM 😅

And guess what ? Gaya hidup Nad makin bertambah baik selepas itu 😍

☑️ Walaupon masih loya & muntah Nad tak rasa penat atau lesu
☑️ Bertenaga
☑️Mampu untuk urusan perniagaan sendirian, drive sendiri untuk COD or attend few meetings sendirian tanpa rasa lemah. Its back-to-back tau. 
☑️ Tiada kejang otot 
☑️ Hb makin meningkat. 
☑️Saiz bayi seiring dengan usia

Dan disebabkan itulah Nad penuh yakin untuk teruskan berpantang dengan PREMIUM BEAUTIFUL CORSET. Untuk kisah berpantang, kita cerita lain kali.

Disebabkan perubahan fizikal yang Nad rasakan jugalah dan ilmu nutrisi yang Nad dalami, Nad teruskan hingga kini.

Apa yang Nad dapat simpulkan adalah, nutrisi dari segi, Vitamin, Mineral dan Zat besi yang cukup sebenarnya sangat penting untuk ibu yang hamil.  

Sebab ibu perlukan untuk kesihatan dan penjanaan tenaga diri sendiri, dan sumber makanan untuk bayi membesar dalam perut.

Hakikat dunia sekarang, tanah dah dikitar ribuan kali untuk penanaman tumbuhan dan sayuran, hingga tahap, nutrien pada tumbuhan sekarang dah tak sama macam dulu. 

Jika bersungguh nakkan nutrisi solely dari sayuran dan buah-buahan sahaja, maka kita perlu makan dalam kuantiti yang banyak untuk capai tahap nutrisi yang kita perlukan dalam seharian (Requirement Nutrition Index-RNI)

Nad pilih supplemen sebab Nad tahu, memang sukar nak makan lebih dari 5-7 biji sehari oren, sayur bermangkuk-mangkuk hanya untuk capai RNI harian 😉

Badan sihat, kita tak penat, untungnya diri kita juga. 

Macam orang selalu kata, perempuan ni kena jaga badan, ramai yang perlukan khidmat kita sampai tua. 



My love, Teh Hannan Wafa ❤️

So, start loving ourself from now onwards.
Nak product kesihatan ketika hamil & harian, boleh wasap Nad  😉


POSTAGE EVERYDAY,
COD AVAILABLE @ KULIM & BUKIT MERTAJAM

NADIAH AHMAD | 019.523.5550 | nadiahahmad__
PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...