Tuesday, October 23, 2018

Make doa with love


Assalamualaikum & selamat petang semua😊

Sambil-sambil reply order customer, Nad teringin nak berkongsi antara salah satu tips yang Nad amalkan untuk menjemput rezeki. 

Nampak macam perkara biasa, tapi perkara "BIASA" tu la yang kita kadang- kadang boleh terlepas pandang. 

Ok here we go, 

Selalunya bila Nad dapat customer yang bertanyakan tentang supplement apa yang sesuai, Nad akan reply dulu dengan details product dan consultation. Bukan semua order terus confirm-confirm nak order tau ! Sama jugak macam kita kan, kalau pegi Mall mana-mana, belek-belek baju, tak semua kita jadi beli kan ? Sama jugak macam customer, letakkan diri kita pada customer yang membeli. 

Sementara tunggu customer confirmkan order dan close deal, Nad akan baca ayat pelembut hati. Moga-moga Allah lembutkan hati customer untuk beli dengan kita dan permudahkan juga urusan jual-beli kita dengan customer. 

Alhamdulillah, apa yang Nad boleh katakan, MAGIC ! 😊 tapi, kena seiring dengan usaha jugak tau. Kita dah usaha, Allah yg akan tentukan rezeki kita. 



Ayat pelembut hati ni pun boleh amalkan untuk suami dan anak. Masa diorang tengah tidur, tiup pada ubun-ubun mereka dan hembuskan ❤️

InshaAllah try lah okay, awak akan rasa perbezaan dia.

Love,
Nadiah Ahmad

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...