Thursday, October 18, 2018

BIG WHY ?


“TAK JELAS DENGAN BIG WHY SALAH SATU FAKTOR KITA SUSAH NAK KURUS!”

Pernah tak awak jumpa sesiapa atau kenal dengan sesiapa yang ada keinginan nak kurus tapi berhenti sekerat jalan ?

Pernah tak tanya mereka apa SEBAB UTAMA mereka nak kurus ? JELAS tak apa sebab yang mereka nyatakan ?

Banyak orang buat silap dan terlepas pandang benda ni dan menyebabkan mereka hilang fokus dan motivation untuk kurus.

Dan ada jugak nak jalan yang mudah tapi merosakkan badan dengan pil kurus. Sebab apa ? sebab nak ASAL BOLEH JE. Nampak je produk kurus murah senang telan dan JALAN.

Orang yang betul-betul ada sebab yang JELAS untuk kurus dia akan BERJAYA untuk kurus. Sebab ? setiap kali dia rasa down dan susah nak teruskan usaha untuk kurus. Dia akan ingat balik apa yang buat dia bengang dan menyebabkan dia nak kurus.

Setiap orang ada sebab yang berbeza. Kalau pada Nad sendiri, sebab utama Nad nak kurus sebenarnya nak kekal CANTIK dan dipuji HUSBAND setiap masa ! Itu SEBAB UTAMA selain dari nak berfesyen dan lain-lain.

Nad BENGANG bila terbayang husband tengok perempuan lain, Nad BENGANG bila husband tak puji kita dan panggil kita cantik, Nad BENGANG bila tak jadi yang terbaik and the best depan mata husband !

Bagi Nad, tak kisah awak semua nak kurus dengan apa cara pun tapi jangan sampai merosakkan diri. It’s doesn’t worth it !

Gunakan apa yang FREE dulu, exercise ! Jaga pemakanan ! Kalau nak boost dan cepatkan lagi je baru guna produk. Tu pun kena pilih produk yang betul !

MOTIVATE diri awak dulu. Cari BIG WHY untuk kurus. Sebab tu lah Nad tak pernah nak paksa awak semua beli PREMIUM BEAUTIFUL CORSET, SET KOMBO KURUS or product-product yang sentiasa hot demand ni, tapi Nad lagi sentiasa bagi tips untuk awak semua.



Sebab Nad nak awak semua start buat perubahan tu with everything you can, itu je. it’s better to start than doing nothing !

Sorry la ter'emo sikit hari ni πŸ˜‚
 Cuba awak share sikit dan komen apa sebab utama awak nak kurus ? kalau malu, whatsapp je 😊


NADIAH AHMAD

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...