Friday, October 19, 2018

Bagus sangat ke Bb Plus Cologen untuk kulit kita ?

Assalamualaikum & salam menjemput rezeki semua ❤️

Pagi ni kedai online Nad dah buka tau. Seawal 7.30 pagi tadi Nad dah buka pintu kedai kehkeh. Tapi kedai online je pun. Hihi. Alhamdulillah rezeki order daripada customer sentiasa masuk bertubi-tubi 😍 

BETUL KE BB PLUS COLOGEN BAGUS UNTUK KULIT ? 🤔
Macam mana Bb Plus Cologen bekerja dalam bantu MENCANTIKKAN KULIT KITA ?

Jawapannya, SANGAT BAGUS ! Haa jom kita tengok apa Bb Plus ni dapat bantu kulit kita.

🌸 PERLINDUNGAN CAHAYA MATAHARI
Sedia maklum lapisan ozon kita makin lama menipis kan, cahaya terik yang datang dari matahari dapat menyebabkan SUNBURN. Haa siapa yang selalu kena sunburn meh angkat tangan meh ✋🏻. Sifat antioksida pada Bb Plus Cologen ni dapat mencegah sinaran UV dari  matahari untuk merosakkan kulit kita. Siapa yang selalu kerja bawah cahaya matahari ? Sila spare Bb Plus Cologen ni siap-siap dekat rumah tau.

🌸 MENGHASILKAN KOLOGEN
Haa penting sangat KOLOGEN ni untuk kulit yang lebih anjal, bebas kedutan & garis-garis halus. Ia merupakan komponen penting dalam penghasilan kologen. Since KOLOGEN ni makin berusia kita makin berkurang production, macam mana kita nak maintain KOLOGEN yang cukup ? Haa dengan engan pengambilan Bb Plus Cologen ni la ia membantu penghasilan kologen secara konsisten.

🌸 WARNA KULIT LEBIH SEKATA
Makin meningkat usia, tona kulit kita makin tidak sekata tau. Bb Plus Cologen ni akan membantu menyeimbangkan kembali tona warna kulit kita, buat kulit kita tampil lebih licin dan berseri.

🌸 KULIT LEBIH LICIN
Bb Plus Cologen dapat meningkatkan kologen dan membantu dalam penghasilan kulit baru yang lebih sihat. Penghasilan kulit baru ini adalah kulit yang lebih berjaya menyerap kelembapan. So muka kita akan nampak sangat fresh tau.

Rupanya Bb Plus Cologen ni sangat dan terlalu bagus untuk kulit. Kalau awak nak tahu,  Bb Plus ni mengandungi ANTIOKSIDA yang sangat tinggi. 



Bila dia mengandungi antioksida yang sangat tinggi, dia membantu untuk atasi masalah-masalah penuaan, contohnya :

❌ Kulit KERING
❌ Kulit BERKEDUT
❌ Kulit BERJERAGAT

Ditambah dengan fungsi dia yang sangat bagus untuk MERANGSANG KOLOGEN, berikan banyakkkk sangat kebaikan pada kulit antaranya :

✅ Kulit semakin TEGANG
✅ Parut CEPAT HILANG
✅ Kulit semakin CERAH
✅ Luka cepat SEMBUH
✅ Kulit jadi LEMBAP

NO WONDER sangat-sangat siapa yang konsisten amalkan Bb Plus Cologen ni memang boleh nampak betapa kulit jadi sangat lah CANTIK ! 

Nad memang sayang lebih dekat Bb Plus Cologen ni sebenarnya. Sebab Bb Plus Cologen lah supplement yang memang wajib ada dekat rumah Nad tau.

NO WONDER kulit sekarang jauh beza banding dulu. Alhamdulillah Allah temukan dengan Bb Plus Cologen yang bukan setakat kologen yang biasa-biasa.

Rugi ke sangat rugi kalau tak ada Bb Plus Cologen ni dekat rumah ? 🤔

Nak contact Nad untuk purchase ?

Nadiah Ahmad | 019.523.5560 | nadiahahmad__
PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...