Saturday, October 13, 2018

Sis, I'm pregnant !


"Assalam Nad, terima kasih, saya baru disahkan pregnant😊"



Terngiang-ngiang lagi wassap yang masuk dalam phone Nad bila mana customer-customer yang sebelum ni pernah purchase product Herba Maharani untuk IKHTIAR HAMIL  melalui Nad.

Rasa perasaan sebak dan tumpang happy dengan berita gembira daripada customer sedikit sebanyak turut tempias pada Nad juga. InshaAllah, niat Nad bukan hanya sekadar promote sahaja. Tapi  kalau boleh nak bantu dan bagi manfaat pada customer. Sedaya mungkin nak consult & selainnya Allah yang tentukan😊 Kita sebagai hambanya hanya mampu ikhtiar sahaja.

Ada yang datang berlatarkan history pernah misscariage dan cuba untuk pregnant semula,

Ada yang pernah berkawen beberapa tahun tapi belum sampai rezekinya lagi dan usaha untuk pregnant, 

Ada yang baru lepas kawen tapi kalau boleh nak cepat dapat cahaya mata pun ada😊Lumrah setiap pasangan mesti nak gembira dengan kehadiran si comel👶🏻

Dan banyak lagi kisah-kisah customer Nad. 

Nad sharekan testimoni customer Nad sendiri yang baru sahaja disahkan pregnant dan boleh lihat juga antara feedback khas customer yang purchase dengan Nad 💕Luangkan masa untuk baca tau. Hehe. 















Mudah-mudahan kita semua tergolong dalam kalangan yang bagi manfaat pada orang lain, Inshaallah Allah mudahkan segala urusan, termasuk urusan rezeki. Ameen. 

Di kesempatan ini, Nad nak beritahu MANFAAT dan KELEBIHAN product Herba Maharani untuk KESUBURAN:

• untuk stabilkan kitar haid & hormon, also untuk hasilkan ovum yang sihat.

• untuk atasi masalah keputihan yang boleh menyebabkan jangkitan kuman, antara penyebab susah lekat. Juga untuk stamina & bertindak semasa bersama.

• multivitamin lengkap untuk make sure badan cukup keperluan nutrisi & bersedia untuk hamil. 

• untuk menguatkan otot rahim. Sometimes ada yang lekat tapi tak kuat and gugur semula sebagai haid. InshaaAllah ia dapat bantu untuk perlekatan lebih kuat.








Pengambilan Herba Maharani boleh dijadikan sebagai salah satu ikhtiar bagi mereka yang sedang TTC / berusaha untuk hamil. 

Nak tak Nad consult macam mana Nad consult customer Nad yang dah berjaya pregnant ? feel free to contact Nad tau. 


NADIAH AHMAD | 019.523.5560 | @nadiahahmad__
Your Most Favourite 
PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...