Wednesday, October 31, 2018

Complete kan keperluan badan


Hai semua !
Apa yang ada dekat dapur rumah Nad ? Setiap kali tetamu yang datang rumah Nad, mesti ada yang akan tanya, "yang ni ape Nad, supplement tu makan untuk ape, Min Kaffe untuk ape, dan bla bla bla" . Hehe.



Seketul Teh Hannan 🙈

Ada Min Kaffe, ada Min Cha dan ada jugak Bv Alfalfa. Basically, nih la supplement tambahan Nad sekeluarga. Min Kaffe untuk Nad sendiri minum sepanjang hari, bekalkan tenaga,mengelakkan lesu, mengurangkan rasa lapar, milk booster untuk Nad sebab Nad masih menyusukan Hannan, mencantikkan kulit dan elakkan gastric serta sembelit.

Untuk Min Cha pulak, Nad belikan untuk husband Nad. Setiap pagi Irine akan buat 1 sachet bagi dia minum. SETIAP HARI okay ! Sebab husband sendiri request kena buat dan bagi dia minum untuk make sure dia tak letih sepanjang keluar kerja. Keluar pagi, balik pulak malam. Suami kita bukan robot tau, perlukan tenaga jugak. Jadi, Min Cha ni sangat sesuai untuk husband yang jenis cepat letih,mengantuk or etc. Yang bestnya, Min Cha ni ialah minuman campuran garam buluh 👍 

Dan Bv Alfalfa pulak, yang tu untuk Hannan. Nad akan mix kan setiap kali bancuh susu Hannan. Fungsi Bv Alfalfa ni ialah sesuai untuk kanak-kanak yang nak tambahkan selera makan, naikkan badan, kanak-kanak yang selalu sembelit, dan banyak lagi ! 

Nampak tak yang Nad 1 family pengguna tegar SHOM. Hihi. Supplement ni tujuan dia nak complete kan keperluan badan yang tak cukup. Dan supplement SHOM ni tak ada benda-benda kimia lain / campuran lain hanya yang organik & natural sahaja. Sebab tu supplement SHOM ni dah ada pasaran Malaysia bertahun lamanya! 

Berminat tak nak cuba product SHOM ? Tapi tak tau macam mana nak consume SHOM dan perlukan guide yg betul? Boleh wassap Nad utk order. 

Nadiah Ahmad,
Your Premium Beautiful Expert
Follow Instagram : @nadiahahmad__

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...