Wednesday, October 31, 2018

Serlah kan kecantikan dengan gabungan aura jelita Skincare dan supplement


Sejak balik dua menjak ni hampir seminggu ni Nad tak dapat konsistent dengan betul pakai Infinence. Kadang-kadang tak sempat nak bersihkan muka, rasa mengantuk terus tidur. Tak cuci muka, tak pakai night krim.

Bila bangun pagi rasa kulit kusam sangat, lepas tu Nad perasan whitehead & blackhead muncul semula. Malam ni nekad, tidurkan anak. Nad settle mengaji terus nak ‘me time’ dengan Infinence  skincare. In sha Allah esok pagi kulit lebih baik dari sebelum ni.

Mula-mula aisa cuci muka pakai cleanser infinence. Tepeek toner sikit-sikit. Lepas tu terus pakai serum (setitik) campur sekali dengan night cream. Best sangat ! Kalau nak tahu, infinence ni bau nya sangat lembut, dan paling penting takde rasa melekit lansung kulit kita. Selesa je tidur malam-malam tau.



Kecantikkan bermula dengan menjadi diri kita sendiri 😘

Nad pasti ramai wanita sukakan kecantikkan. Dan bukan semua orang yang dari azalinya cantik, jelita. Tapi percaya lah, kita ada kelebihan diri kita sendiri.

Nad nak ajak semua wanita dalam blog Nad untuk sama-sama serlahkan kecantikkan dengan Rangkaian produk Infinence dan supplement SHOM yang pasti memberi kesan aura jelita yang terbaik untuk kita.

Gabungan supplement dan ‘skincare’ ni akan menjadi kan kulit kita 1 badan lebih sihat, cerah, bebas jerawat dan parut. Yang bestnya Skincare Infinence ni tahan hingga 6 bulan pengunaan tau. Jimat sangat kan. Ianya merupakkan asas bagi mendapatkan kulit idaman hati. Sangat berbaloi, organik dan berkesan untuk semua jenis kulit.

Macam Nad sendiri,  Nad memang konsistent menggunakan gabungan infinence skincare dan supplement bagi mendapatkan kan  Aura Jelita . U alls rasakan sendiri power of Infinence dan supplement SHOM ni okey ?

Untuk pertanyaan lebih lanjut boleh terus hubungi Nad.
Now dah settle semua boleh la tidur.

Tapi sebelum tu jangan lupa sedekahkan al fatihah buat mereka yang kita sayang, dan memafkan mereka yang menyakiti hati kita selama ini. 

Assalamualaikum & Good nite
Nadiah Ahmad 🌿
Your Beauty Consultant | 019.523.5560



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...