Sunday, August 26, 2018

Sabun marine Essence Beauty Bar

Assalamualaikum semuaaaaa 😊



Sabun marine Essence Beauty Bar ini memang Nad galakkan kepada ibu kat luar sana, standby 1 ketul atau lebih di rumah. Ianya sangat bagus untuk merawat masalah kulit and ia jugak diperkaya dengan antioksidan dan memberi manfaat terbaik pada kulit. Sabun hijau ni mampu menyelesaikan masalah-masalah kulit seperti ekzema, ruam, kudis, ketuat, kulit sensitif, badan berdaki, bau badan, mencerahkan kulit and kegatalan.

Sabun  Marine Essence diformulasikan dari sumber yang baik seperti garam buluh, aloe vera, vitamin E yang sememangnya khusus untuk kesihatan kulit, pelembab dan peremajaannya. Sabun ni juga mengandungi gliserin yang tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya ia menarik kelembapan dari udara ke kulit. Haa itu adalah pelembap terbaik kulit.

 Haritu ada customer Nad, anaknya terkena campak, habis gatal-gatal kulit badan. Kesian betul kalau budak-budak kecik kan , tergaru-garu, sampai berkudis. Merengek-rengek tak selesa. Ibu dia pun tengok anak macam tu mesti lah susah hati. Risau tengok keadaan anak.

Jadi Nad pun mintak ibu budak tu cuba guna sabun marine Essence ni untuk anak dia. Mandikan anak dia dengan sabun Marine essence ni. Ingat, kalau kena gatal-gatal macam ni perlu mandi, perlu dibersihkan. Jangan pula kata pantang larang dia tak boleh mandi ya. No no no. Bukan begitu ya. Nanti anak lagi lah tak selesa, kuman lagi membiak.

Alhamdulillah, esoknya gatal-gatal anak customer Nad tadi semakin kering biji-biji airnya. Sebenarnya bila biji-biji air yang pecah dan meleleh terkena kulit yang lain, tu yang menyebabkan kulit lain turut timbul biji gatal dan merebak dan buat tak selesa.

Bila biji-biji gatal itu dah kering, anaknya pun dah makin selesa, tak ada dah nak menggaru sangat. Lama-lama kulit pun semakin elok dan biji-biji gatal tu pun dah kering serta sembuh sepenuhnya. Kulit budak-budak ni cepat pulih and alhamdulillah tak ada parut pun kesan dari campak tu.

Sabun Marine Essence Beauty Bar ini juga sesuai untuk digunakan bagi sesiapa yang ada masalah kulit sensitif, kulit gatal, alahan serta kulit berjerawat bernanah, kerana sabun ni bersifat antiseptik yang merawat masalah berkaitan kulit.





 Haa best kan ? Nak cuba ? 

Nak tau lebih lanjut and info-info menarik, uolls boleh tengok dekat official Facebook dan Instagram Nad, okay ? 

Facebook : Nadiah Ahmad

Instagram : @nadiahahmad__

Or boleh whatsapp Nad untuk apa-apa pertanyaan 



Thanks for reading ! Xoxo




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...