Thursday, August 30, 2018

Promo MERDEKA | Premium Beautiful Corset

Assalamualaikum readers. 

Dulu waktu Nad belum kawin atau beranak. Memang seram bila fikir adakah Nad akan gemuk selepas melahirkan zuriat nanti. Susah betul ke nak dapatkan tubuh asal ? Hari-hari fikir sampai berminggu-minggu jadi murung.

Berperang dengan emosi masa tu, lagi-lagi selepas bersalin. Perut menggelebih tak ingat, seram nak pegang. Berkedut-kedut gila, jangan cakap la wanita lain pun sama je sejarahnya.

Nad pasang niat, kalau Nad kurus Nad kena bangga dengan diri Nad ! Ini satu kejayaan yang sukar tapi Nad mampu buat. 💪🏻

Sekecil usaha dan kejayaan yang hangpa mampu buat perlu di raikan kerana kejayaan kecil bagi kita, mungkin besar bagi orang lain. 

Dengan itu, Nad suka nak kongsikan cara Nad kurus dengan hangpa. DETOX hari-hari jangan miss, lagi-lagi pada kau orang yang ada masalah membuang atau sembelit. Dan juga pemakaian premium beautiful expert setiap hari secara konsisten.

Jom kita pimpin tangan sama-sama untuk hilangkan igauan buruk setiap wanita selepas melahirkan anak badan akan jadi gemuk. Sarung je premium beautiful corset, peha boleh mengecil, hangpa akan cepat kurus.



Nad nak kurus nak cantik pun sebab nak memikat Hubby Nad ni, saja Nad nak sekat mata hati dia dari melihat wanita lain. Haha 🙈 Sambil-sambil sihatkan badan sendiri. 

Hangpa nak kurus cantik sebab apa? Sama ke niat kita ni. 🤔




Jadi sempena kita tengah seronok nak sambut Merdeka ni kan, apa kata kita pun happy kan badan kita dengan merdeka kan badan kita dari alignment yang dah lari dan lemak yang mula nak bertepu tu.

PREMIUM BEAUTIFUL ni sekarang harganya memang mampu milik sangat bila tak ada GST. Tapi ingat, September nanti dah nak ada SST. Mesti harga naik tu. Time tu hangpa nak nangis air mata darah pun dah tak guna. Nasi dah jadi bubur. Gigit jari je la hangpa kalau tak grab time PROMOSI macam ni. 

Sebelum badan kita makin mengembang tanpa batasan, jom kita merdekakan badan kita menjadi lebih awesome. Beli sekarang dengan harga diskaun. Dapat free gift lagi tau. On ke tak on ? 😎

Dah jangan murung-murung lagi. Meh Nad pakaikan korset ni. Siap ajar cara alihkan lemak lagi. Nak ke idok ? 


Boleh hubungi Nad untuk lebih lanjut,

Nadiah Ahmad
Whatsapp : 019.523.5560
Instagram : @nadiahahmad__


Thank you for reading guys ! Tata. And Happy MERDEKA 🇲🇾
Manfaatkan cuti bersama keluarga tersayang okay 😘

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...