Monday, August 20, 2018

Highlight of the month

Assalamualaikum guys !

Pernah tak dengar ayat macam ni ?

πŸ”₯ Buat apa tempah kuih raya? Buat je la, membazir beli.

πŸ”₯ Haishhh kaya hang nahh, dok upah orang je jahit baju raya anak bini hang ? Awat ? Bini hang tak reti menjahitkah ?

πŸ”₯Uiii tudiaa, upah maid 1 hari untuk kemas rumah dia, pemalas ! Kemas rumah pun dok suruh orang.

Sebenarnya kan, kita dok upah-upah orang buat itu ini bukan sebab kita kaya, bukan sebab kita malas, tapi kadang-kadang nak kongsi sesama rezeki juga. 

Kawan kita dok buat bisnes kuih raya, kita buat dah la buat tak sedap macam dia buat, jadi kita pun tempah la dekat dia sebalang dua. Support bisnes kawan-kawan.

Lepas tu kawan kita buat bisnes jahit baju. Kita pun tempah la dekat dia. Kita ni tak pi kelas menjahit, setakat nak jahit seluar celah kangkang terkoyak tu pandai lah. Jadi kita pun tempah lah dekat kawan kita, itu pun dah support bisnes kawan.

Kita upah maid sehari untuk kemas rumah kita bukan sebab pemalas, kebetulan ada yang cari job sampingan, nak tambah pendapatan dan ambil upah kemas rumah, dan kita pula masa tu sibuk yakmat meniaga sampai sawang pun tak sempat buang, jadi kita pun ambil upah orang kemas rumah kita. 

Ya la, duit untung niaga dah sekian-sekian, apa salahnya asingkan sikit untuk support kawan-kawan. Betul tak ? Sambil tu kita pun dapat habuan.

Positif
Positif
Positif

Ini yang dikatakan dalam rezeki kita ada juga rezeki insan lain✌



Be among positive and successful people. And you will be like them 😊

Btw, Nad dapat pesanan dari pelanggan Nad, dia minta Nad beritahu anda semua.

" Sis, premium beautiful corset yang saya order tu best sangat, simple je and senang nak pakai. Rasa selesa bila pakai. Lepas tu saya dah makan set kombo kurus tu sis, angin keluar tak bagi signal, pembuangan lawas je, tapi bukan cirit birit hihi.

Dan yang paling best, badan rasa ringat, inci di perut macam ada pengurangan😁. Harap-harap pinggang makin mengancam hari raya haji ni.

Nanti sis bagitaulah dengan yang lain ya, serius suka sangat, memang tak rugi saya order premium beautiful corset dengan set kombo kurus tu."

Sekian, Nad dah sampaikan pesanan dari beliau πŸ˜‰ 

Haaa .. nak cuba boleh contact Nad. Bukti depan mata dah. Hehe.
Nak lebih-lebih waktu raya. Raya sekejap je tapi badan kena jaga, nak pakai selalu bernyawa. So let's prepare the best inner health and beauty. 

So isnin dah kembali, tiada istilah Monday Blues ya ! To a better future hari-hari kena ada semangat baru. Btw, Nad macam biasa buka kedai online setiap hari tau. Buat awak-awak yang nak merisik any supplement or product SHOM, boleh whatsapp Nad okay.

:: Highlight of the month ::

❤️ Min Kaffe 




Sibuk-sibuk juga, tapi diri kena bela. Nad senang je, pastikan setiap pagi Nad minum Min Kaffe. Instant energy, beauty inside out πŸ’ͺ🏻

❤️ N'licious 



✅ Harga lebih mudah dari biasa
✅ Sesuai untuk semua peringkat usia
✅ Sesuai untuk mereka yang perlukan tenaga
Dan hari-hari dilalui dengan bertenaga, badan tak sebu, tak lesu.

Minum time cuaca panas ni sejuk-sejuk memang the best lah. Bantu detoks badan dan healing proses inside our body. Instead of minum the ais cincau hari-hari πŸ˜…

Selain tu, hot supplement in the house Nad ada :

🌸 Bb Plus Cologen
🌸 Herba Maharani 
🌸 Shake Me
🌸 Set Marine Essence
🌸 Garlic tablet 
🌸 Set kecantikan kulit Infinence
Dan pelbagai lagi.

Buat yang masih tercari-cari, inilah jawapannya. Boleh contact Nad untuk further details mengenai setiap produk. Just WhatsApp Nad untuk Nad cadangkan supplement yang bersesuaian dengan uolls, okay πŸ˜‰

NADIAH AHMAD | 019.523.5560

Instagram | @nadiahahmad__

Beauty and Health Consultant






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...