Friday, August 10, 2018

Keyakinan





KEYAKINAN


Betul la tu.
Kecantikan dan penampilan tak terletak pada rupa paras dan dan rupa bentuk sahaja.

Tapi lebih kepada keyakinan diri.
Walau bagaimana pun kita tak boleh nak sangkal atau menolak fakta yang sebenarnya perwatakan dan penampilan diri jugak adalah faktor utama untuk lebih yakin setiap hari.

Waktu Nad berisi, nak bergambar pun susah. 
Instagram/Facebook active bila pergi bercuti sahaja. Bila keluar rumah, berharap sangat tak terserempak dengan siapa-siapa. Segan. Malu. Tak yakin dengan keadaan diri sendiri. Sedih kan ? Itu belum masuk bab pemalas lagi. Nak bangun pagi pun punya lah susah. Nak buat kerja pun malas, asyik mengah je.

Tapi sekarang bila dah dapat berat ideal, keyakinan semakin bertambah. Terutama bila kita nak berkomunikasi dengan orang ramai. Rasa diri lebih yakin untuk jumpa orang. Sifat malu, segan tu hilang sekelip mata. Badan pun rasa ringan, sifat pemalas tu pun dah tak ada. Magic kan ? Sungguh, ini apa yang Nad rasa bila keyakinan tu ada pada diri apabila kita selesa dengan setiap inci tubuh badan kita.

Pilihan ada pada diri semua orang tapi kalau nak bantuan, SKK 10days challenge programme ada sebagai pilihan. 



Nak tahu macam mana ? Boleh contact Nad.
Nad akan kongsi kan rahsia bina keyakinan diri dengan hangpa semua melalui SKK 10days challenge progamme tanpa memerlukan diet yang extreme dan menyeksa tubuh badan. Malah dapat menurunkan berat badan ideal hangpa semua dengan cara yang lebih sihat tanpa membahayakan tubuh badan. Hangpa berminat ? 



Untuk info lanjut, boleh follow official Instagram Nad, 
@ nadiahahmad__

Ataupun whatsapp Nad terus,


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...