Saturday, August 4, 2018

Apa itu set kombo kurus ?


Assalamualaikum semua 😊


Sepanjang bulan lepas alhamdulillah banyak sangat permintaan and order untuk set kombo kurus.
Sampaikan sampai 3 kali seminggu kena ulang alik HQ untuk restock product yang customer order. Nasib baik datang awal dekat HQ, sebab nak borong banyak. Kalau lambat sikit mesti habis. Terbukti produk SHOM banyak permintaan and makin dipercayai sejak daripada dulu lagi. 





Okay harini nak cerita and explain details lagi tentang set kombo kurus yang sentiasa ON DEMAND dan BEST SELLER 😊

Sat sat, sebelum tu Nad nak cakap siap siap ye yang set kurus ni BUKAN UNTUK YANG NAK KURUS SAHAJA ! 

Jangan salah faham.
Set ni sesuai untuk semuaaa. Yang belum kahwin, dah kahwin, orang-orang tua, even lelaki ke perempuan pun boleh minum. So kalau isteri beli, boleh laa kongsi dengan anak and suami. Complete πŸ˜‰




Set kombo kurus ni gabungan product SHAKE ME, N'LICIOUS dan KAFFE.
Tapi hangpa jangan lah set dalam kepala ubat kurus semata-mata tapi set ni sebenarnya set yang sesuai untuk keperluan diet yang seimbang untuk keperluan harian. Tapi tambahan kepada yang nak turunkan berat badan.

Kenapa ramai yang sukakan set Kombo kurus dan menjadi hot produk ? 

1) Ia menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri
2) Is menganjalkan semula payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikan payudara anda
3) Ia memberikan tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih
4) Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, is sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milk booster yang hebat
5) Ia membantu menghasikan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesan nya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
6) Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan
7) Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein untuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati

So ramai je yang nak kurus secara sihat kan tapi asyik gagal nak dapatkan hasil yang memuaskan hati sebab belum jumpa cara yang sesuai. Nak kurus secara sihat pulak kena amalkan diet yang seimbang dan sihat secara semula jadi. Tapi yang penting tanpa makan pil kurus yang bersepah dekat pasaran luar tu, in fact membahayakan kesihatan diri pulak tu.

Jadi hangpa tak payah penting-pening tak payah risau sebab set kombo kurus ni memang produk semulajadi tanpa bahan kimia dan selamat 100% untuk dimakan. Boleh bantu hangpa lagi untuk turunkan berat badan and mengurangkan inci pada badan secara semulajadi dan selamat. Impian hangpa untuk memiliki badan idaman pun dapat direalisasikan dengan set kombo kurus ni. 

Apa itu SHAKE ME ?

🌼 Ianya minuman kesihatan campuran soya dan garam buluh yang membekalkan proteian serta mengandungi kalori yang rendah ( 90 Kcal). Shake Me membekalkan sumner kalsium, magnesium dari garam buluh serta diperkaya dengan L-Carnitine, vitamin dan mineral. Shake Me membantu pembakaran lemak, meningkatkan metabolism badan, membekalkan amoni asid untuk pembentukan otot badan yang lebih sempurna.

Selain tu, shake me ni banyak khasiat dan kebaikan tau. Antara nya rendah kalori, tiada gula tambahan, tiada bahan pengawet and banyak lagi. Best bila jadi kan shake me ni rutin harian. Badan rasa lebih ringan and bertenaga.

Ada jugak yang tanya Nad, shake me ni rasa susu ke ?
Tak, tak rasa macam susu. Jangan risau, shake ni dia rasa lain dari yang lain. Rasa lain yang macam mana tu ? Haa, tu hangpa kena try. Di jamin sedap and tak rasa pun macam susu biasa tu. Tapi kalau nak lagi sedap, boleh campur dengan buah ke, haa buat macam smoothie tu. Nad pulak peminat tegar Minn Kaffe so Nad campurkan shake me ni dengan Min Kaffe. Rasa apa ? Of course la rasa sedap, muehehe.





Apa itu N'LICIOUS ?

🌼 Sejenis minuman yang enzyme di rumus khas daripada 118 jenis buah-buahan dan sayur-sayuran terpilih. Ianya dapat membantu proses pencernaan dan penghadaman makanan dalam perut. Serta membantu menyingkirkan bahan yang tidak diperlukan oleh badan. N'licious turut membantu membekalkan tenaga tenaga, bertindak sebagai anti-obsidian, meningkatkan imuniti badan, mengurangkan risiko kanser, mengelakan obesiti serta menggalakan penuaan secara sihat.

Kalau hangpa nak tau, semakin umur kita meningkat semakin berkurang enzim dalam badan kita. Bila badan kurang enzyme sebab tu kita kadang-kadang rasa kembung perut, sembelit, muntah, pedih ulu hati, senak perut, said badan meningkat dan lemak badan pun makin banyak terkumpul.

So hangpa yang tak suka makan sayur or makan buah tu elok sangat laa minum 1 sachet N'licious sehari untuk enzim dalam tubuh. Simple je sehari just 1 sachet kan. Plus dapat consume 118 buah dan sayuran sehari.  Rasa dia macam mana pulak ? N'licious ni sangat sedap, rasa masam-madam manis, sekali hirup nak lagi dan lagi. Haa gituu. Tapi yang best nya lepas minum je terus nak ke tandas membuang segala lelemak jahat dekat perut, dekat peha, dekat lengan hangpa tu tauu.




Apa itu MIN KAFFE ? 

 πŸŒΌ Satu-satu nya kopi campuran dari biji kopi "robusta" dan "garam buluh". Garam buluh di dalam Min Kaffe bertindak membekalkan lebih 70 mineral dalam badan kita. Ia juga sumber magnesium yang tinggi dan dapat membantu membekalkan nya kepada badan. Lebih menarik, Min Kaffe tidak mengandungi gula di dalam nya dan selamat di jadi kan minuman pembekal tenaga harian kita.

Selain tu, Min Kaffe ni bagus untuk kesihatan yang mana dapat membantu masalah seperti migrain, sengugut, haemoglobin rendah, stress, kencing manis, tekanan darah tinggi, gout, insomnia, sembelit, milk booster dan bannyakk lagi tau. Ni bukan rasa macam kopi biasa-biasa tu tapi rasa sedap sampai bila dah minum mesti teringat-ingat.




Ramai yang tanya Nad, cara penyediaan macam mana pulak. Soalan paling famous.

Breakfast minum secawan Min Kaffe. Tengahari telan N'licious lepas lunch. Malam pulak lepas dinner yang tak berat sangat minum shake me. Serious kenyang sampai pagi esok tau. Lepas 10 hari confirm badan rasa ringan. 

Okay yang hangpa perlu tau, set kurus ni semua dalam bentuk serbuk ye. So boleh bancuh dengan air suam or air sejuk. Ikut citarasa masing-masing.

Walau apa pun juga supplements yang hangpa ambil, hangpa jugak kena jaga pemakanan seharian. Jangan main hentam je makan sesuka hati kan, hehe. Jangan mengharapkan keputusan dan perubahan bulat-bulat pada supplements, tapi kena seiring dengan cara harian kita, rajin bersenam dan yang penting minum air masak banyak-banyak okay ? 

Hangpa yang nak turun berkilo-kilo dengan sihat, selamat, berkesan dan tanpa risau tu boleh dah nak cuba minuman kesihatan yang sedap dan beri anda rasa kenyang ni. Nak tunggu bila lagi untuk alami perubahan diri dan tampil berkeyakinan ?
Bila badan dah kurus 
, secara automatic badan akan terasa lebih ringan. Nak buat kerja apa pun mudah. Tapi kalau badan berat pergerakan pun jadi terhad and cepat letih, betul tak ?

Apa ? Tak percaya ? 
Okay lah, Nad share sikit testimoni yang dah berjaya ye tapi hangpa jangan terkejut pulak. Wiwiwii 




Teruja tak tengok ? Ehehe. Ke hangpa nak tengok je tanpa mula kan langkah pertama ? 😏



 Ni bukan cubaan, ni betul-betul yaa 😍






 Suka makan nasi pun tadak hal la, hi hi. Makan la banyak mana pun hangpa nak makan, dah tak payah risau sebab set kurus ni dapat membantu mengawal portion makan and takde lagi dah masalah perut buncit. Suka ke idokk ? 😬


Hangpa yang nak kurus nak sihat tu boleh dapat kan semua product ni dengan HARGA PROMOSI ! 
Yes ! Grab cepat okay. Sebab memang dapat sambutan hangat promo ni. Untuk kurus sebelum raya haji still sempat ni. Bukan sedap je, magic lagi tu boleh slim and cun melecun😁


Boleh dapatkan produk ni dengan Nad and follow official instagram Nad untuk info lebih lanjut

@nadiahahmad__

Ataupun kalau nak direct order, boleh je terus whatsapp Nad




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...