Friday, August 10, 2018

Peluang wanita bekerja dan menjadi usahawan





Walau Nad bekerja dengan family sendiri dan ada gaji, tapi bila jadi team g8unity yang sentiasa dibimbing dan di pantau, Nad dah boleh ada simpanan. Dulu gaji cukup cukup makan je, bila dapat gaji macam-macam nak kena bayar. Risau bila duit gaji tak pernah cukup setiap bulan. Iyelah, bila dapat gaji kan nak bayar bil sana sini. Pastu alahai saving tinggal berapa ja. Nak belanja lagi. Memang selalu je tak cukup. 😌

Sewa rumah
Bulanan kereta
Bil Letrik
Bil air
Astro
Bil telefon
Personal loan



Alhamdulilah, Allah bagi Nad peluang dan rezeki untuk join team g8unity yang sentiasa di bimbingan, dapat lah Nad buat simpanan dari hasil menjadi sebahagian daripada team ni. Kalau dulu gaji habis macamtu je, sekarang Nad boleh tarik nafas lega kerana ada side income. 😍




Betul kan apa yang Nad selalu cakap,  kalau kita usaha insyaAllah kita dapat. Kita tak boleh terlalu selesa dengan apa yang kita dapat, tapi kita perlu usaha untuk lebih maju dan hebat. Bila kita nak sesuatu mesti akan cari jalan macam mana nak dapatkan sesuatu tu. Begitu juga dalam bisnes ni. Kalau kita nak berjaya, kita mesti buat sampai berjaya. 
Sebab tu juga hubungan kita dengan Allah jangan lupa. Jangan kita hanya ingat Dia ketika kita susah. Tapi tidak kira masa, ketika kita susah ataupun senang. 
Begitu jugak hubungan kita dengan ibu bapa, suami kita isteri kita dan juga guru/mentor yang mengajar kita.  InsyaAllah perjalanan hidup kita, bisnes kita berjalan lancar dan apa pun yang kita buat akan diredhai, Aamin.

Apa yang seronok dengan bisnes Nad join ni ialah paling best bila BONUS masuk setiap bulan. Waktu duit gaji dah surut, masuk pula duit BONUS hasil berniaga. Seronok kan ? Boleh la nak cover belanja yang tak cukup. Lagi-lagi bila tak cukup duit nak shopping or nak buat simpanan. Tapi bukan bonus tiap bulan je Nad dapat, tapi banyak kali jugak Nad dapat reward daripada mentor sejak join bisnes ni. Reward pulak bukannya reward yang biasa-biasa. Paling tidak, Nad rasa lebih lagi bersemangat untuk teruskan berbisnes dengan team g8unity yang hebat ni. Rasa happy sangat sebab diberi peluang untuk bersama-sama dengan team yang sentiasa supportive dan mentor yang tak kedekut ilmu. Sentiasa di motivates, sentiasa di bimbing, sentiasa have fun, sentiasa diberi tunjuk ajar, dan tanpa dalam tekanan sebab berbisnes dalam suasana yang santai. ☺



Apa yang sangat best dengan reward yang Nad dapat ? 

📌 Dapat tambah ilmu dari mentor-mentor hebat. 
📌 Dapat share pengalaman/testimoni bersama team. 
📌 Dapat menjana pendapatan malah dapat berkongsi rezeki. 
📌 Reward top sale.



 Reward ni juga umpama menjadi booster untuk kita selalu bersemangat



Jadi dimana kita nak letakkan diri kita pada masa akan datang ? Adakah still sama seperti sekarang ? Yang super busy dan extra stress dengan kerja, tak cukup duit, tak ada masa dengan family.

Come join G8Unity's family.





Team G8Unity ni ibarat satu family besar dalam bisnes. 
Dalam G8Unity ada mentor yang sangat berpengalaman. Mentor pulak ibarat ibu yang mendidik anak-anak. Sentiasa mencari jalan dan memimpin untuk membantu anak-anak sehingga berjaya. Tak pernah langsung lokek ilmu. Bila buat bisnes bersama G8unity ni, rasa macam buat bisnes dengan keluarga. Maksudnya tak ada istilah nak dengki atau jauh sekali nak iri hati. Hanya ada istilah iri hati untuk bersama-sama berjaya. Jadi semuanya bersaing secara sihat. Masing-masing berkongsi idea, berkongsi pendapat, saling bantu dan tunjuk ajar. Jatuh bangun sama-sama. Ianya ibarat 10 normal brains is better than 1 smart brain, that is how g8unity team work. Bekerja secara group and memberi idea dan pendapat untuk menjana pendapatan secara sambilan atau sepenuh masa. Hanya dengan Facebook dengan Instagram pun dah boleh jana pendapatan sendiri. 

Di G8Unity ni ramai contoh kejayaan di depan mata yang dah capai 'time freedom' and 'money freedom'. Yang income RM50,000 ke atas sangat ramai. Yang income 6 angka pun ramai. Malah yang dah resign pun ramai. 
Bukan income saja banyak tapi paling seronok banyak masa berkualiti. Hidup tak terikat dengan beban kerja, masa kerja yang panjang dan beban hutang. Masa bersama family sangat banyak dan masa untuk business pun lebih mudah. Dengan hanya bekerja 4 - 6 jam sehari tak akan ada lagi istilah merungut stress bekerja. Biar kita 'work smart' dengan kerja keras 1 - 3 tahun dari kerja keras sampai 20 - 30 tahun.

Nad yakin ramai di luar sana impikan hidup yang selesa dari segi masa, kewangan dan minda kan ? Mulakan dengan langkah pertama anda hari ini. Tak kisah langkah itu besar atau kecil sekurang-kurangnya hangpa makin hampir dengan kehidupan yang lebih selesa. Business ni bukan untuk jangka pendek tapi untuk jangka panjang. Make your wise decision for your future.




Berminat ? Boleh terus hubungi Nad. Jom sertai G8Unity, mulakan dengan langkah pertama. Setiap langkah akan di tunjukkan. Hanya tinggal buat sahaja. Why wait when u can change your life now. Rugi sangat kalau tak buat tau. Hubungi Nad dan Nad akan tunjukkan hangpa macam mana untuk jadi wanita yang hebat.

 Come and join us with G8 Unity team, Be our next G8Preneurs.



Follow official Instagram Nad 
@nadiahahmad__

Ataupun direct whatsapp 


Beauty and Health Consultant

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...