Thursday, August 30, 2018

Promo MERDEKA | Set Kombo Kurus


Assalamualaikum !
Guys, Pernah dengar tak ? 

MITOS BERAT TULANG MENYEBABKAN SUSAH TURUN BERAT. 

" Saya ni susah nak turun berat, rangka saya besar, tulang saya pon besar. Itu yang tak boleh kurus tu. Jadi detox ke, ubat kurus ke, semua tak jadi dengan saya. Bosan la sis nak kurus macam ni,"

Hellow cik akak , cik adik sekalian alam,
meh Nad nak bisik sikit ni.

Lepas ni tolong tukar kan mindset hangpa yang macam ni okey.

Bila usaha untuk kurus kita gagal, jangan salahkan genetik, tulang dan sebagainya.

Sebab apa Nad cakap gitu?

Sebabnya, genetik contribute obesiti. Cuma 20 peratus sahaja. Ya tulang ada berat, tapi tak ada yang sampai 10kg. Yang lebih tu sebab dari lemak hangpa ! Bukan tulang dan genetik memainkan peranan utama bila usaha kurus hangpa gagal.

Semak semula apa yang hangpa makan dan ingat balik apa yang hangpa lakukan untuk turunkan berat badan.



Kalau orang lain boleh kurus kenapa hangpa tidak boleh ? 

Haaaa .. 

Sebab tu sempena bulan  kemerdekaan negara kita yang bakal menjelma ni program SKK dah kembali untuk menghantui awak-awak semua yang nak kurus tu. Yes, kurus tanpa sengaja. Dah tak payah dah nak makan ubat-ubat kurus yang berlambak dekat pasaran tu or nak ikat perut seksa diri ikut jadual diet yang boleh menjejaskan kesihatan hangpa tu. Yang best nya Program Skk ni akan sentiasa di pantau dan di guide. Makna kata kita kurus secara semulajadi dan secara enjoy. So badan pun tak ada lah terkejut, tiba-tiba tak makan nasi, padahal setiap hari melantak macam ular sawa. Lepas tu tak pasal-pasal dapat penyakit gastric pulak. Aduduu.

 Haa .. tu la main point untuk program SKK ni, hangpa akan diajar even makan nasi pun boleh kurus. Seronok ke idok ? Asyik nak makan je pun, sampai kadang tak terkawal. Kalau nak Ikut nafsu makan tu memang mengembang la badan tu. Jadi nak elakkan daripada asyik nak makan je, better hangpa join program SKK ni and ikut step yang akan di guide confirm tak ada rasa macam nak melantak ikut nafsu gajah.

So kenapa hangpa nak kena bazir kan duit sampai beratus beribu ringgit sedangkan ada je produk yang berkesan, selamat dan HARGA MEMANG CONFIRM IN BUDGET. Tambah pulak sekarang ni tengah PROMOSI MERDEKA dan sesuai sangat untuk awak-awak yang nak kurus berkilo-kilo dengan sihat, selamat, berkesan dan tanpa risau sebab ianya minuman kesihatan yang sedap dan beri rasa kenyang yang lama.



Nad kurus pun tak ada la diet sampai seksa badan tau. Just join program SKK ni je. Saja nak bagitau hangpa biar semangat sikit nak kurus dan cantik. 

Setiap yang kita lakukan dan makan mesti akan berkait. Kita diet sihat untuk kurus dan tidur cukup rehat untuk cantik. Kurus dan cantik sinonim sangat, siapa setuju ?

Bila, 
Kurus pakai apa pun cantik. Bila cantik hangpa akan cakap " boleh la, dia kurus pakai apa pun cantik ".

Salah ! Kita kurus bukan 100% nak cantik, ini bonus. Tapi lebih kepada nak sihat. Hangpa bayangkan kalau dah kurus, hangpa boleh makan dan rasa semua makanan tanpa syarat. Cuma ikut sukatan secara bersederhana la kan. Paling best bila kurus, nak pakai baju dan ikut trend semasa pun takda hal tau. Menggila cik abang hangpa nanti, silap hari bulan feeling bercinta lagi. Awas tau ! Jangan beranak lagi, Hahaha.

Okay apa, dari hangpa obes dan berhenti makan itu ini sebab penyakit 3 serangkai. Baik mencegah dari mengubati.



PLEASE ! Jangan tenung Nad lama-lama, takut hangpa jatuh cinta. Hahaha.

Siapa nak kurus ? Nad pun tengah nak usaha kurus jugak ni. Boleh follow Facebook untuk tips kurus yang Nad sediakan. 

Siapa nak kulit cantik? Lagi kena follow Instagram Nad rapat-rapat. Sambil kurus sambil cantik-cantik.

Yang penting, tolong la konsistan okay. Jangan cakap cara Nad kurus cantik tipu, tumbuk hangpa nanti ! 🙈

Nak join ? 
Cepat-cepat contact Nad untuk purchase. Special untuk customer yang purchase dengan Nad and join program SKK ni inshaAllah hangpa akan di beri kan guide yang sama sebagaimana pengalaman Nad sendiri consume.


NADIAH AHMAD | 019.523.5560
Follow instagram : @nadiahahmad__

Beauty and Health Consultant

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...