Friday, September 7, 2018

Towards Healthier Lives with Me ❤️


Salam Jumaat semua ☺️

Amboi, senyum lebar sebab dah start cuti panjang eh ? Haha.

Tapi guys, pastikan kerja masih produktif ye. Yang jaga bahagian services, tukang angkat call jangan culas. Tak berkat rezeki nanti orang call tak berangkat, tak pasal-pasal kena sumpahan orang teraniaya. 


Senyum selalu, it makes everyone surround you get your aura too. Dalam hati tu biarlah antara kita dengan Allah 😊

But i wanna tell you guys that, tak perlu was-was dengan branding SHOM, Sahajidah Hai O. Many years on innovation tau ❤️

Dekat Malaysia ramai yang dah consume beberapa product SHOM from health, beuty, personal care, and many more lebih dari 20 tahun. Dan tahap kesihatan mereka sangat wallah walaupon umur dah berusia. Plus, tak nampak setua umur pon. Cergas beraktiviti, coaching travel 1 Malaysia sampaikan dan berkongsi ilmu.

Makanan kesihatan ni tujuan untuk melengkapkan kekurangan nutrisi pada badan kita. Yes, kita memang makan, tapi bagaimana trend jadual pemakanan kita? Adakah ianya tetap.

Bagaimana anda memilih makanan yang awak makan ? Adakah mengikut saranan Suku Suku Separuh ? Adakah makan segar, kurang minyak, kurang garam ?

Bagaimana dengan persekitaran sekeliling kita. Adakah kawasan berudara segar jauh dari pencemaran tinggi radikal bebas ?

Hatta orang yang sibuk, tak perlu kata oranglah, Nad pun kalau kerja awal pagi tu kadang sempat makan sekali sehari pun syukur dah. Itu pun tak tentu masa. Even sekarang work from home pun, tak tetap. 

Bila masak, kalau dah penat, 1 lauk tu lengkap protein dan campur sayur je terus. Malas nak masak banyak-banyak (Yes, saya manusia biasa).

Sebab itulah Nad consume Min Kaffe, garlic tablet, Bb Plus, Maharani and other else product from SHOM  untuk tambah keperluan nutrisi yang ada lompang, untuk mencapai targeted daily nutrition requirement.

Bila nutrisi cukup, ia dapat supply vitamin, mineral dan gizi yg lain pada diri kita untuk proses di tahap yang optimum.

❤️ Tenaga kita preserved. Kita tak mudah penat. 

❤️ Badan tak cepat rasa sebu dan tak bermaya

❤️ Struktur kulit sihat, cantik dan tak dimamah usia

❤️ Sendi-sendi yang kuat

❤️ Rambut yang sihat beserta akarnya yg kuat.

❤️ Kesihatan terpelihara

Supplement bukan sebab ikut trend, sebab awak ada masalah kesihatan, awak nak kurus atau sebab yang lain. Bukan consume sekadar untuk dapatkan kesan yang diinginkan.

Tapi, pengambilannya perlu konsisten untuk mencapai tahap kesihatan yang baik dimasa akan datang 😊

Jika penyakit berangkai mula menonjol pada usia 30-40an, yang mana salah satu sebabnya bermula daripada gaya pemakanan dan lifestyle yang telah dilakukan selama 30-40 tahun hidup.

Nak sihat juga kita perlu usaha dari awal sebagai langkah pencegahan. Salah satunya dengan pengambilan supplemen kesihatan selain daripada jaga pemakanan dan menjalani gaya hidup yang sihat 😊



Anyway thank you so much, order yang tak putus-putus daripada customer Nad. 
Ada yang regular customer dan ada juga yang new customer sentiasa masuk hari-hari. Thank you support @nadiahahmad__ ❤️

InshaAllah, hari-hari buat post dan postage. Untuk COD sekitar Kulim dan Bukit Mertajam pun available. And basically, customer yang order dengan @nadiahahmad__ ialah,

🌼 Customer yang mencari supplement untuk kulit cantik, cerah dan flawless
🌼 Customer yang mencari supplement untuk turunkan berat badan
🌼 Customer yang mencari supplement untuk improve kesihatan ke tahap lebih baik
🌼 Customer yang mencari supplement untuk tingkatkan kesuburan dan ikhtiar hamil
🌼 Customer yang mencari corset untuk merawat masalah dalaman wanita selepas berkahwin dan melahirkan anak
🌼 Juga yang mencari untuk atasi kesihatan tulang dan sendi
🌼 Ada yang cari untuk atasi masalah keputihan

Kalau awak confuse, boleh terus whatsapp Nad okay.


Towards Healthier Lives with Me ❤️

Nak Order any product SHOM, ingat Nadiah Ahmad πŸ˜‰

πŸ“² www.wasap.my/+60195235560

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...