Thursday, September 27, 2018

Cuba sekali, pasti setia

 Tambah Tenaga Harian Dengan Min Kaffe ♥

Assalamualaikum. Kebetulan pagi ni Nad bukak kotak Min kaffe yang baru selepas habis kotak yang lama, semalam. Tak sangka rupa-rupanya dah nak masuk kotak yang ke berapa dah. Betapa Nad sukaa nya Min Kaffe ni

Nad minum ke ? 

*sendiri tak percaya*



Macam Nad pernah cerita sebelum ni. Bermula dengan Min Kaffe lah Nad jatuh hati dengan kebanyakan produk SHOM.

Sebelum ni Nad pun pernah cerita Nad pernah lalui zaman berisi (baca: gemuk). Bila dah dapat kesedaran gemuk itu membahayakan ? Nad cuba kawal pengambilan makanan berat & elak makanan ringan, terutamanya.

Satu je Nad nak cakap.

Tak mudah sebenarnya untuk seseorang yang pernah menjadi seorang yang berisi disebabkan selera makan yang tinggi itu berubah ➡ menjadi seorang yang mengawal kuantiti makanan ➡ untuk kuruskan badan.

Disebabkan taknak nya lalui balik zaman membulat, Nad struggle jaga makan. Walaupun kadang-kadang (baca: selalu) kalah dengan godaan makanan, Nad akan cuba pastikan berat badan tak lebih daripada skala berat seperti yang telah ditetapkan. 😂

Nad setuju, badan yang kurus bukanlah satu jaminan badan sihat. Tapi, pada Nad risiko penyakit berbahaya lebih tinggi kalau Nad berbadan gemuk. Lagi-lagi Nad datang dari keluarga yang ramai mengidap kencing manis. Tak dinafikan, Nad pasti tak terkecuali dari terdedah dengan risiko penyakit yang sama.

Dah lama Nad start consume minum Min Kaffe ni. Perubahan paling ketara bila consume Min Kaffe ? Nad boleh tahan lapar especially bila ter-skip makan, on diet atau berpuasa.

Kadang-kadang, kalau kali nak keluar rumah pergi kenduri atau shopping barang keperluan memang Nad awal-awal siap bancuh masuk peti ais. Bila nak keluar rumah, baru bawak. Nad akan minum dulu dalam perjalanan.

Jadi, Nad takkan makan banyak bila makan di luar. Sebenarnya jarang sangat makan kat luar. Ada masa, kalau tiba-tiba husband nak makan kat luar Nad cuma teman sambil minum air favourite. Kalau fefeeling romantik, dapat suap dari husband (baca: ala-ala kena paksa sebab degil tak nak order makanan)

Jadi itu serba sedikit manfaat Min Kaffe untuk Nad. Sebenarnya Min Kaffe ada banyak lagi manfaat untuk kesihatan. Tapi, fokus Nad pada ESP lebih kepada tambahkan tenaga dari ekstrak garam buluh.



 InsyaAllah, Min Kaffe inilah menjadi harapan untuk pastikan badan lebih bertenaga sepanjang ingin berpuasa. Ganti puasa sebelum ni pun dapat dihabiskan dengan cemerlang tanpa rasa penat yang melampau. 

Bagi yang ingin turunkan berat badan melalui pengawalan makanam secara berlebihan Min Kaffe adalah jawapannya.

Bagi yang ingin dapatkan tenaga tambahan setiap hari Min Kaffe boleh membantu.

Nad memang highly recommend Min Kaffe pada yang selalu alami masalah cepat lesu badan & tak bermaya sepanjang menjalani aktiviti seharian.

Dan Nad memang sangat recommend Min Kaffe ni untuk dijadikan sebagai minuman harian bagi menambahkan tenaga & nutrisi keperluan badan sepanjang hari. 

Cuba sekali, pasti setia. 😊💕

Dapatkan Min Kaffe  anda dengan sekarang. Yang berminat boleh contact Nad di:

NADIAH AHMAD | @nadiahahmad__

Beauty Health and Consultant

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...