Wednesday, September 5, 2018

Buang angin degil dalam badan | Garlic tablet


Hai guys !



Cuba hangpa baca. Ada tak tanda-tanda macam ni dekat uolls ? 

So Nad nak highlight lah, supplemen dari SHOM yang Nad pilih boleh bantu secara tidak langsung untuk capai impian uolls, tapi kena konsisten lah.

Nad sangat recommend uolls dengan garlic tablet ni yang berganding bahu untuk merealisasikan impian 'KURUS' melalui 3 fasa:

🔥 BAKAR
Membakar lemak-lemak terkumpul kepada titisan kolesterol supaya senang untuk buang. 

🔥BUANG
Melancarkan proses penghadaman dan pencernaan

🔥BINA
•Membina kembali otot-otot di kawasan yang dipecahkan lemak agar tidak ada otot dan bahagian badan yg menggeleber •Memberi rasa kenyang yang lama.


Kapsul Bawang Putih ni amat sesuai untuk sesiapa yang ada masalah angin banyak dalam badan, melawaskan pembuangan dan membakar lemak secara perlahan. So sesuai sangat bagi yang nak kawal berat badan tu.

Kita ni rakyat Malaysia kan memang kaya dengan makanan. Sana sini makan, non stop. And mostly semua sedap-sedap. Pantang viral, mesti nak cuba, mesti nak terjah kan. Biasa la, makan pulak macam-macam dari breakfast, lunch, minum petang, dinner. So sangat sesuai ambil Kapsul Bawang Putih ni sebelum breakfast 2 kapsul  dan ambil sebelum nak tidur 2 kapsul. Tak ada lah perut tu nak sebu sangat, selesa lagi ada lah.

Ianya dapat membantu :
↪ Mengempiskan perut yg menggelebeh selepas bersalin
↪ Menghilangkan lemak-lemak degil
↪ Membuang angin degil dalam badan
↪ Memberi kecergasan setiap hari
↪ Memberi rasa kenyang
↪ Menyingkirkan lemak tanpa mengganggu aset kewanitaan

Garlic tablet ni adalah lebih kepada membuang angin degil dalam badan. Bila angin berkurangan badan akan jadi sihat dan ringan. Harus minum air secara kerap dengan pengambilan garlic tablet ini. Ianya tidak ada effect berak keluar masuk tandas pun.

Antara Khasiat :

🌸 Awet Muda
🌸 Menurunkan kolestrol
🌸 Memecahkan lemak dalam salur darah
🌸 Mencantikkan kulit dan badan.

Oleh itu, MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MENGUBATI. Hangpa yang rasa makan tak boleh control, keluarga memang ada penyakit berangkai ni, baik sangat consume dari awal. Nak cegah pun makan masa bertahun juga. At the same time kena jugalah bersenam, jaga diet juga kan.




NADIAH AHMAD | 019.523.5560
INSTAGRAM | @nadiahahmad__

 🍃Be FANTASTIC & FABULOUS with Unity🍃


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...