Monday, September 24, 2018

Beauty Bar Marine Essence sabun kegunaan harian seisi keluarga


RUAM MERAH-MERAH / PARUT DEMAM CAMPAK / KULIT ALLERGIC / SENSITIF / KESAN GIGITAN NYAMUK / ELAKKAN PARUT STRETCHMARK IBU MENGANDUNG 👏🏻👏🏻 

Paling suka dengan Beauty Bar Marine Essence ni. Memang kena sentiasa backup stok siap-siap dekat rumah sebab memang akan ada je customer yang urgent nak beli Beauty Bar Marine Essence untuk kegunaan sapu pada baby or diri sendiri. Sememangnya sangat sesuai untuk kegunaan seisi keluarga.

  Beauty Bar Marine Essence famous sebab memang bagus digunakan pada baby yang ada kena ruam-ruam merah dekat muka, kalau baby ada ruam susu pun boleh nampak mcm merah-merah just sapu nipis-nipis cepat hilang. Customer cari untuk sapu pada anak yang ada exzema pun ramai tau .

Dan sabun ni famous customer cari sebab siapa yang kena chicken pox tak nak tinggal kesan parut wajiblah cuba sabun ni ☺️ 

Boleh guna sebagai sabun mandi harian, nak sental dekat tumit kaki yang kasar @ kulit kasar pun boleh .

Memang setiap rumah kena ada at least satu Beauty Bar Marine Essence ni 💋  ianya tak kesat tau, tak melekit dan mudah meresap. Ia  sesuai untuk kegunaan semua peringkat umur. Dari bayi hinggalah ke dawasa. Jimat dan sangat-sangat JIMAT. 

👏 Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga. Ramai yang dah mencuba memberi feedback POSITIF tentang penggunaan Beauty Bar ini ke atas anak-anak eczema .

Alhamdulillah sangat membantu. Kalau gatal-gatal terkena gigit nyamuk, semut atau serangga lain pun boleh guna. InsyaAllah ianya selamat dan berkesan.

👏 Ubat luka / melecur
InsyaAllah boleh ganti sebagai minyak gamat. Seeloknya bila ada luka atau lecur, cuba guna. Sediakan setiap rumah 1. Jadi tidak risau lagi kalau terkena percikan minyak panas ke, kena cakar kucing ke, terus guna untuk gilangkan kesan parut.

👏 Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu. Bila puting ibu terkena gigitan anak, pastinya terasa pedih lebih-lebih lagi kalau sampai terluka.

Jadi, ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, boleh gunakan sahaja sabun ini. Ianya sangat natural, tiada bahan sintetik dan dijamin selamat. Jadi tidak perlu risau .

👏 Menghilangkan parut.Kalau anda atau anak anda terkena chicken pox atau campak, cuba guna kan secara kerap . InsyaAllah parut yang ada akan pudar dan hilang.
.
👏 Ruam pada bayi.Bayi sangat-sangat senang terkena ruam terutamanya ruam lampin. Cuaca yang sangat  panas pun bayi senang terkena ruam. Jadi guna sahaja sabun ini insyaAllah ia akan melegakan rasa pedih dan akan merawat ruam.

👏 Sabun mandi harian. Beauty Bar Marine Essence ini boleh dijadikan sebagai sabun mandi harian. Ia dapat menghilangkan daki si seluruh tubuh badan anda. Ia tidak berminyak, malah melembutkan.



Nak order terus wassap Nad okay ? Sentiasa READY STOCK ! 

NADIAH AHMAD | 019.523.5560 | @nadiahahmad__

PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...