Friday, September 14, 2018

Hanya perlukan modal bisnes Rm47. ON tak ?

Hai semua !



Alhamdulillah, senyum manis sikit harini. Duduk rumah pun ada gaji side income masuk setiap bulan 😊

Rasa beruntung sangat sebab dalam banyak bisnes yang Nad pernah buat, dengan SHOM mudah sangat, tapi sistem dan management sangat awesome ! Kita tinggal usaha buat sales je sebenarnya.



Tapi kadang kalau ada seller online punya iklan lalu di wall. Nad rasa macam nak je bagitau dekat mereka, awak cara macamtu tak betul untuk buat iklan. Silap hari bulan awak jadi penat nak teruskan bisnes awak.

Nad tertanya-tanya, awak join bisnes tu tak ada yang guide cara buat ayat ke ? Tak ada yang coaching ke ? Sampai bila nak buat sorang tanpa ada yang ajar ? Macam yang pernah Nad kata, kalau ada ilmu, duit tak ada pun kita boleh buat duit dengan ilmu yang ada, tapi kalau ada duit berkepuk kalau tak ada ilmu tak mustahil awak akan jadi zero.

Nak buat sesuatu biar ada result. Biar ada yang tunjuk bagaimana cara nak dapatkan result.


Bila bisnes menyatukan kita. 
Bisnes dalam mood kekeluargaan. Tolong sana tolong sini. 

Next project : wanita BERJAYA is wanita KAYA

Banyak lagi activiti sihat yang akan kita bina dalam bisnes deal ni. Untuk wanita di luar sana. 

Ini BUKAN M.L.M Okay.
Kita kerja duduk rumah, duduk office, kira stock, kira duit. 

Bagi yang masih mencari peluang perniagaan melalui kaedah online, kami menyediakan satu platform untuk membantu awak memulakan perniagaan. 

Melalui konsep berkumpulan. Kami akan mendedahkan peluang untuk membuka pasaran dengan lebih luas melalui teknik dan sistem yang telah terbukti berjaya. Produk disediakan , latihan diberi, marketing tools, online support group, personal coaching dan sebagainya untuk membantu awak memulakan perniagaan pertama awak.

Nad sangat berbesar hati untuk membantu awak semua untuk bermula dan seterusnya memiliki perniagaan awak sendiri bermula hari ini.

Nad memang sentiasa bercakap dengan diri sendiri dan niat dalam hati berbisnes ni bukan nak kejar duit semata-mata tapi lebih kepada nak menolong orang. Niat tu penting. Ya, duit dekat mana-mana boleh cari tapi bila kita tolong kaum sejenis kita ni happy dia tak dapat nak ungkap macam mana. Dapat beli beras bagi anak makan, tu pun dah buat rasa sebak tau.

Sebab tu Nad selalu belai team Nad. Sentiasa suapkan ilmu sebab mereka dahaga kan ilmu marketing. Dari zero sekarang semua dah jadi hero. Ada yang bangun pagi tengok  wasap masuk berderet-deret. Ada yang tak menang tangan layan customer. Alhamdulillah.



 Awak nak join sekali ? 
Modal bisnes Rm47 jer. ON tak ?

Okay, rilek. Now Nad nak tunjuk cara mudah untuk berniaga. Tak kisah online atau offline insyaAllah boleh berniaga. 

Paling simple kita ambil contoh macam ni, kalau awak bergaji RM1,000 tak payah nak beriya nak berjimat cermat sangat. Hidup saja macam orang bergaji RM1,000. Zaman sekarang ni memang dah tak boleh cut cost apa dah.

Cuma Nad boleh cadangkan, awak buat side income yang boleh dapat RM500 atau jumlah lebih lagi daripada tu. Kekal kan cara hidup orang bergaji RM1,000 dan awak pasti mampu simpan semua RM500 atau any jumlah side side income awak tu.

Saja Nad nak bagitau, kalau awak tak boleh berjimat, awak kena tambah pendapatan. Sampai bila nak terus dengan gaji RM1,000 belanja RM1,000 dan simpan RM0, kan.

Jom mula berniaga bersama G8unity. 

Kami ada Marketing Plan yg tip top dan awak boleh dapat bermacam-macam insentif : 

👍 jana income RM2,000-5,000 setiap bulan.
👍 mentor berpengalaman dan strategy disediakan
👍 berpeluang melancong ke luar negara secara percuma 2x setahun, dengan layanan VVIP
👍 tabung kereta
👍 bonus payout up to 67%
👍 teamwork project

Di G8Unity ni ramai contoh kejayaan di depan mata yang dah capai 'time freedom' and 'money freedom'. Yang income RM50,000 ke atas sangat ramai. Yang income 6 angka pun ramai. Malah yang dah resign pun ramai. 

Bukan income saja banyak tapi paling seronok banyak masa berkualiti. Hidup tak terikat dengan beban kerja, masa kerja yang panjang dan beban hutang. Masa bersama family sangat banyak dan masa untuk business pun lebih mudah. Dengan hanya bekerja 4 - 6 jam sehari tak akan ada lagi istilah merungut stress bekerja. Biar kita 'work smart' dengan kerja keras 1 - 3 tahun dari kerja keras sampai 20 - 30 tahun.

Nad yakin ramai di luar sana impikan hidup yang selesa dari segi masa, kewangan dan minda kan ? Mulakan dengan langkah pertama anda hari ini. Tak kisah langkah itu besar atau kecil sekurang-kurangnya awak. makin hampir dengan kehidupan yang lebih selesa. Business ni bukan untuk jangka pendek tapi untuk jangka panjang. Make your wise decision for your future.

Berminat ? Boleh terus hubungi Nad. Mulakan dengan langkah pertama. Setiap langkah akan di tunjukkan. Hanya tinggal buat sahaja. Why wait when u can change your life now. Rugi sangat kalau tak buat . Hubungi Nad dan Nad akan tunjukkan awak semua macam mana untuk jadi wanita yang hebat.

 Come and join us with G8unity team, Be our next G8Preneurs.

NADIAH AHMAD | 019.523.5560
@nadiahahmad__

Beauty and Health Consultant

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...