Thursday, November 8, 2018

SETIA DENGAN YANG SATU ❤️


SETIA DENGAN YANG SATU ❤️ 
KATAKAN TIDAK PADA YANG KEDUA,KETIGA,KEEMPAT❌

Eh lain macam bunyiknya. Haha. 
Post ni bukan nak cerita pasal Poligami ke ape, tapi nak share sesuatu yang bermanfaat.

Sebenarnya kan Nad suka sangat share apa yang Nad amalkan sepanjang hidup Nad. Niat hanyalah sebagai perkongsian dan nak bantu kesihatan korang dekat luar sana, tak lebih pun daripada tu :) 

Mungkin ada sedikit pengalaman Nad yang tak seberapa ni tapi tetap nak kongsi dengan ibu-ibu lain. Sharing is caring kan ? Lagipun kadang-kadang Nad jujur cakap yang Nad kesuntukan masa, tak sempat nak reply Pm/Dm mummy-mummy yang tanyakan pengalaman dekat Facebook dan Instagram. So here, Nad ceritakan je terus dekat blog. Senang tak payah reply banyak-banyak kali. Hehe 

Sejujurnya, Irine boleh katakan produk SHOM banyak membantu Nad sejak daripada single, berkahwin, mengandung dan sampailah proses kemuncak bersalin serta berpantang. Selain makananan sunnah,  topup juga dengan SHOM sebagai pengambilan nutrisi yang lengkap dan berkhasiat.

❤️ Min Kaffe memang Nad sentiasa konsisten minum dari dulu sampailah saat ada anak sorang hari ni. Before breakfast selalunya Nad akan minum Min Kaffe ni. Lagi awal consume lagi bagus sebab Nad memang perlukan tenaga time pregnant sambil handle anak.

Selain tu, Min Kaffe membantu memperolehi kesan yang optimum untuk kekal bertenaga sepanjang hari. No more letih and lesu tak bermaya. Kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal. BONUS, untuk loose weight InshaAllah😍

❤️ Bv Alfalfa. Sebagai antioksidan, membantu meningkatkan sistem imunisasi badan dan serta menjadikan kulit lebih cantik. Kalau Nad demam/selsema/tak sihat, Nad akan sulam minum Bv alfalfa ni dengan air mineral. Tak perlu lagi makan panadol. Membantu Penyerapan iron – kalau tak cukup Vitamin, makanlah Iron sekapal pun takkan diserap oleh badan. 

❤️ Garlic tablet. Lengkap dengan kumpulan Vitamin yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil dan wajah berseri. Yang ni adalah fevret Nad. Dah berbotol-botol habis sebab tiap malam akan wajib telan untuk elakkan sakit-sakit badan, kaki kebas. So far jarang rasa kaki kebas, simpul biawak, dan rasa lebih bertenaga.



Khas pada customer yang purchase dengan Nad, InshaAllah Nad akan consult dan guide cara consume all supplement dengan betul sebagaimana Nad sendiri amalkan ❤️ 

Nadiah Ahmad 
Whatssap : 019.523.5569
Your Health & Beauty Consultant

Follow Instagram : @nadiahahmad__

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...