Sunday, November 18, 2018

Healthy supplement


Assalamualaikum guys 🌼

Nad suka makan, bagi la makanan apa sekali pun, memang Nad jenis tak memilih. Tapi jangan la terlalu pelik nanti termuntah pulakk 😌

Sebenarnya nak makan ni kena berpada-pada.

Bukan apa, bila terlebih kolestrol dalam badan itu yang menyumbang masalah utama rakyat malaysia seperti obesiti, darah tinggi, penyakit jantung dll.

Masalah darah tersumbat dek lelemaks pun boleh berlaku.

Banyak lah penyakit sebenarnya yang menanti bila kita terlebih makan, tak menjaga kadar kolestrol dalam badan. Setuju tak?

Macam Nad sendiri, Nad amalkan Garlic tablet, sehari 2 biji macam tu. Sebab, dalam Garlic tablet ni mengandungi kandungan LEMAK YANG SIHAT DAN TIDAK MENGGEMUKKAN.

Bila badan kita mengandungi khasiat yang mencukupi ia sangat membantu dalam ;

•Mengawal atur lemak badan yang sihat
•Meningkatkan kadar metabolik dan pembakan lemak 
•Mengawal paras lemak yang sihat
•Meningkatkan peredaran darah
•Menyeimbangkan rasa keyang
•Meningkatkan paras insulin yang sihat

Bukan sekadar menurunkan berat badan tau, Garlic tablet ni mempunyai 1001 kebaikkan kepada tubuh manusia.



Syukur Alhamdulillah pagi nih bila bangun Subuh tadi pinggang rasa okay sikit. Semalam memang cannot go betul, rasa nak putus pinggang sebab rasa sengugut ! 😅

So far sepanjang period nih bila kena sakit sakit badan semua, telan Garlic tablet  jer inshaaAllah bangun pagi akan rasa lebih lega dan kurang sakitnya.

Even customers Nad  pun ramai amalkan Garlic tablet nih untuk atasi masalah sakit sakit badan dan sendi. Yang belikan untuk parents pun ramai 👍🏻

Garlic tablet nih adalah supplement wajib untuk Nad setiap pagi dan malam. Bila Hannan dah masuk 2 tahun ni memang makin active, ajak kicking siang malam tak kira masa sampai Nad punya pinggang dengan belakang rasa lenguh sangat sangat.

Ditambah dengan Hannan yang suka tidur kat perut Ummi dia ni :’) Memang nak ikutkan lenguh belakang and pinggang bila bangun, tapi tak sampai hati. Mungkin dia nak bermanja dengan Nad puas puas kan ❤️

Bila Nad consume Garlic tablet, Alhamdulillah memang sangat membantu untuk kurangkan rasa sakit dan lenguh lenguh semua. Another thing yang Nad perasan kan, memang dari awal consume sampai sekarang takde lagi masalah susah nak membuang air besar. So far memang lancar jer 👍🏻

Mungkin sekarang tak rasa lagi effect kurang kalsium, but makin meningkat umur nanti you akan start rasa sakit sakit badan, belakang, pinggang, lutut, kaki.. Paling kita nak elak masalah tulang rapuh - Osteoporosis.

Dalam sifat kita yang suka makan tu, jangan lupa amalkan Garlic tablet ni. Sangat-sangat membantu dalam meningkatkan kesihatan diri luaran dan dalaman.

U alls yang nak dapatkan harga special Garlic tablet sempena bulan november ni,boleh terus hubungi Nad untuk lebih detail ye.


Dah ramai yg grab promo kali ni, anda bila lagi ?

Nadiah Ahmad
Premium Beautiful Expert
019.523.5560 | @nadiahahmad__

Sayangi diri anda, jaga kesihatan tulang okay ? 😊

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...