Monday, November 12, 2018

Memulihkan hormon dan aura positif


Assalam and good morning.

Sebelum nih, Nad ambil HERBA MAHARANI nih sebab nak regular kan period cycle yang kelam kabut kejap cepat kejap lambat. Sebab bila period cycle tak betul, susah kita nak detect waktu subur terutamanya yang dalam ikhtiar untuk hamil.



Bukti bahawa Nad juga manusia biasa. Hormon kacau bilau, emosi terganggu. Rasa nak makan manusia lain ( Marah la tu). Bila terlalu letih masalah tidak cukup tidur pula. Maka jerawat halus naik di dahi. 

Cukup 2 minggu berada di dalam keadaan tertekan. Di landa kerja yang menimbun untuk di siapkan sebelum tertutupnya tirai 2018. Ini bukti Nad juga manusia dan wanita. Ceritanya bagaimana kita mengatasi diri kita. Bagaimana kita mengurus hal peribadi dalaman diri. 

Nad akan susuli cerita ini dengan bagaimana memulihkan hormon dan aura positif.

Siapa yang ada masalah sama dengan Nad?

So dari masa ikhtiar nak dapat Hannan dulu memang Nad dah consume dah. Even sebelum kahwin lagi sebenarnya Nad dah consume Herba Maharani ni 😊

Asalnya nak regular kan period cycle jer kan ? Tapi Nad dapat effect lebih lagi !

✅ First sekali masalah senggugut yang Nad tanggung sebelum ni, Alhamdulillah pulih sepenuhnya sejak Nad amalkan pengambilan HERBA MAHARANI. Kalau tak dulu asal period jer confirm terbaring dan bergulung gulung dalam selimut macam tenggiling ! Ini betul betul bukan cobaan tau..

✅ Next Nad selalu ada masalah sakit kepala yang melampau masa 2nd and 3rd day period. May be salah satu PMS syndrome selain senggugut tadi. Alhamdulillah hilang lepas amalkan Herba Maharani 💕

✅ Yang paling tak best bila nak period dulu jerawat naik kat dahi fuh fuhhh suka suka dia jer tu. Jenis biji biji halus tapi takde isi tu, kalau picit macam keluar air jer tuu. Alhamdulillah juga sejak consume Herba Maharani masalah nih tak datang lagi.

So Nad highly recommend untuk ladies out there untuk cuba consume Herba Maharani nih kalau uols ada masalah yang sama macam Nad. Jangan biar jer tau, buat apa nak sengsara sorang sorang setiap kali period tuuu.

Untuk yang ikhtiar hamil pun memang bagus consume Herba Maharani nih 👍🏻

Boleh whatsapp Nad  untuk order dan pertanyaan lanjut.

Nadiah Ahmad
019.523.5560 | @nadiahahmad__
Premium Beautiful Expert

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...