Saturday, November 3, 2018

BeYOUTIFUL


Kecantikkan bermula dengan menjadi diri kita sendiri 😘

Banyak orang suka pada ku, banyak pula yang benci diriku. Aku tak peduli, ini lah diriku yang cantik, yang manja yang paling juara 🎶.

Best juga lagu nie ☺️

Hari ni Nad nak share macam mana dari muka kusam, boleh nampak flawless hanya dengan pakai rangkaian produk infinence. Setiap kali Nad nak keluar jalan ke, dating dengan husband, cod/post parcel macam ni rutin Nad. Sangat simple, tapi inshaAllah membantu untuk nampak cantik.

Apa lagi kita mak-mak anak ramai nie kan, lagi tak sempat siap lama-lama. Just ambik 10 minit masa untuk bersiap hanya dengan Infinence Skincare.

✅ Hydrating Duo Cleansing Mousse
✅ 24H Hydrating Toning Essence
✅ Intensive Triple Reviving Serum
✅ Essential Illuminating Day Cream
✅ Silky Girl Loose Powder
✅ Cozuma Lisptik

Siap ! Mudah sangat kan.

So siapa nak cantik, jelita tertarik menarik kena pakai Infinence skincare okey ?

Nad pasti ramai wanita sukakan kecantikkan. Dan bukan semua orang yang dari azalinya cantik, jelita. Tapi percaya lah, kita ada kelebihan diri kita sendiri.

Jadi Nad nak ajak semua wanita  untuk sama-sama serlahkan kecantikkan dengan rangkaian produk aura jelita SHOM yang pasti memberi kesan terbaik untuk kita.

Gabungan supplement dan ‘skincare’ dari SHOM ni akan menjadikkan kulit kita 1 badan lebih sihat, cerah, bebas jerawat dan parut.

Yang bestnya Skincare ni tahan pengunaan tau. Jimat sangat kan.

🌿 Shake Me
🌿 Bb Plus Collogen 
🌿 Hydrating Duo Cleansing Mousse
🌿 24H Hydrating Toning Essence

4 item ni merupakan asas bagi mendapatkan kulit idaman hati. Sangat berbaloi, organik dan berkesan untuk semua jenis kulit.

Macam Nad sendiri,  Nad memang konsistent asas produk aura jelita SHOM . U alls rasakan sendiri power of infinence dan supplement SHOM ni okey ?

Untuk pertanyaan lebih lanjut boleh terus hubungi Nad.

Your Beauty Consultant,
NADIAH AHMAD

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...