Thursday, November 8, 2018

Naturay way skincare with Infinence


Assalamualaikum and good morning ❤️

Pagi pagi rasa tak lengkap kalau tak mulakan my skincare routin with Infinence.

Sejak guna Infinence nih, memang tak pandang lagi dah skincare brand lain. Terutamanya cleanser, sebab serius Cleanser Infinence nih Nad suka sangat sangaaaat !

Pagi pagi dah cuci muka dengan cleanser Infinence and it feels really refreshing ! So far this is the best cleanser yang Nad dah pernah guna, memang dah fall in love sangat sangat dengan cleanser Infinence nih ❤️ Sebab dia bukan setakat membersih sampai ke dalam liang pori tau, tapi cleanser nih jugak bantu exfoliate sel kulit mati secara lembut tanpa buat kulit kering atau mengelupas.

Bukan Nad seorang jer yang suka dengan Cleanser Infinence nih tau, customers Nad pun Alhamdulillah ramaiiii yang berpuas hati sangat lepas guna.

Setiap bulan lebih berpuluh tube cleanser terjual, ada yang customers repeat order dan ada jugak customers baru yang nak cuba. Alhamdulillah, semua bagi postive feedback best sangaaaaat cleanser Infinence nih!

Sebab cleanser dia bukan setakat membersih sampai ke dalam liang pori tau, tapi cleanser nih jugak bantu exfoliate sel kulit mati secara lembut tanpa buat kulit kering atau mengelupas.

Lepas cuci muka memang best sangaaaat bila pegang kulit muka ! Kulit rasa lembut, halus dan paling penting totally bersih licinnn ! 👍🏻

Korang yang pakai make up tak payah susah susah nak guna wipes ke apa dah, cleanser nih jer pun boleh bantu bersihkan muka dari segala make up yang korang pakai tau sebab dia jenis gel oil cleanser 😊

Antara soalan paling famous yang customers suka tanya, 

“Cleanser Infinence nih boleh tahan berapa lama ?”

Kalau ikut macam Nad yang guna 2 kali sehari, 1 tube Cleanser Infinence nih tahan lebih 5-6 bulan. Lama kann ? Memang jimat dan berbaloi baloi sangat !

Untuk mereka yang baru first time nak try, Nad cadangkan ambil sekali dengan Toner. Sebab bila you combine dengan toner nih la yang sangat membantu untuk KECILKAN PORI dan juga mengatasi masalah pori tersumbat (clogged pores).

Kalau nak lagi best add sekali Serum and Night Cream. Memang kulit jadi halus mulus and lembut sangaaaat ! ❤️

Okay dah siap cuci muka nak pergi dapur pulak bancuh Min Kaffe. Banyak order nak settle kan untuk hari nih 🙂



Ramai selalu tanya Nad guna and makan produk Shom yang mana satu nak dapatkan kulit cantik. 

Ada yang nak tahu ke produk SHOM yang paling basic you boleh guna dan consume untuk dapatkan kulit sihat ? 

Kalau ramai nak tahu, Nad share produk basic  SHOM yang murah dan tahan lama berbulan ! Worth it untuk yang baru nak mencuba Shom and nak produk budget-friendly. 😊

More info boleh whatsapp Nad terus 👇🏻

Nadiah Ahmad
Trusted Premium Beautiful Expert


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...