Friday, November 9, 2018

Gatal merenyam gara-gara keputihan. Oh No !


Assalamualaikum & Selamat Petang.

Salam Sayyidul Ayyam. Alhamdulillah Nad dah selesai dah buat semua houseworks, masak dan breakfast sekali.

Supplement routine pon dah. Selalunya setiap pagi Nad akan consume Min Kaffe seawal 5-5.30 pagi dan juga Garlic tablet sebelum breakfast.

Its the perfect time to open my Online Shop 😍

Boleh scroll down katalog online Nad di instagram : @nadiahahmad__

Highlight of the month !

❤️ Bio Seleza Feminine Pad ❤️


CRISIS KEPUTIHAN 🤔

INFO 5 JENIS KEPUTIHAN YANG PERLU WANITA TAHU

☘ Berwarna Putih Jernih
Ini ialah keputihan pada tahap normal.Jika anda mempunyai simptom lain seperti gatal, panas dan pedih pada kemaluan ia mungkin disebabkan jangkitan yis (kulat).

☘ Berwarna Kekuningan
Ini ialah keputihan tidak normal. Ia mungkin disebabkan oleh dua faktor iaitu jangkitan kuman atau STI (Sexually Transmitted Infection)

☘ Berwarna Perang (Seolah Bercampur Darah)
Ini ialah keputihan yang disebabkan kitaran haid yang tidak teratur. Jika anda mengalami keputihan jenis ini secara berpanjangan, ia mungkin tanda awal kepada kanser rahim.

☘ Berwarna Hijau
Ini juga ialah keputihan tidak normal. Ia mungkin disebabkan oleh dua faktor iaitu jangkitan kuman atau STI (Sexually Transmitted Infection). Biasanya ia akan menyebabkan bau busuk disertai rasa pedih ketika buang air kecil. Pembengkakan pada vagina dan gatal-gatal sekitar vagina juga antara simptom keputihan jenis ini.

☘ Jangkitan Yis (Kulat)
Keputihan jenis ini akan menghasilkan gumpalan tebal bewarna putih seperti cheese dan menyebabkan kegatalan, kemerahan, kerengsaan dan panas pada vagina.

Kakak-kakak semua ade alternatif lain tau kalau nak try especially untuk cik putih yang degil tak reti nak blah tu. Selain dari ambil ubat dari doktor, boley try dengan pemakaian Bio Seleza Feminine Pad.

Keputihan ni kan kalau korang tak rawat boleh jadi mental jap. Dah la tak selesa pastu asyik nak tergaruk-garuk. Time nak solat je mesti nak kene tukar panties/pantyliner. Gila sendu rase hidup kalau macam ni hari-hari kan.

Dah try ubat doktor bagi tapi nanti datang balik cik putih ni. Stress rasa. Sebenarnya cik putih ni ade kategori tau. Dari tahap normal yang takkan ganggu aktiviti seharian kita sampai la ke tahap yang gatal merenyam. Lepastu dia nak serang bukan kira da kawin ke belum, kalau jenis yang tak jaga kebersihan memang senang je bakteria nak berkampung kat situ. Mak yong antara yang cik putih ni suka. Sampai ade yang terpaksa ambil antibiotik tapi masalah still tak selesai. 

Jadi, rawat lah masalah keputihan korang dengan segera ! Please jangan tangguh-tangguh lagi. And please tukar kepada Bio Seleza Feminine Pad. Sebab terlalu banyak kebaikan untuk kita sebagai wanita bagi rawat masalah kewanitaan terutamanya di bahagian intim wanita.

Pilihan untuk tuala wanita yang betul adalah sangat penting sebab aset kita amat lah berharga. Bio Seleza adalah pad yang selamat dan sangat membantu untuk masalah period, masalah kegatalan, keputihan yang melampau, keputihan yang berbau, period tak lancar atau senggugut. 

Bersifat Antibakteria dan tak rasa gatal walau pemakaian lebih 6 jam. So, korang tak perlu lah nak ragu-ragu lagi dengan Bio Seleza Feminine Pad ni. Okay guys ? 😉


Selain itu, hot supplement in the house Nad ada :

☑️ Supplemen untuk Berat Badan Ideal
☑️ Supplemen untuk masalah sembelit/migrain/gastrik
☑️ Supplement untuk masalah Jerawat/jeragat
☑️ Nutrisi Lengkap seharian
☑️ Bv Alfalfa (all in 1 supplement)
☑️ INFINENCE Skincare
... Dan pelbagai lagi.


Whatsapp je Nad untuk Nad cadangkan supplemen yang bersesuian dengan korang 😉

Nadiah Ahmad
Trusted Premium Beautiful Expert

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...