Thursday, July 26, 2018

Rahsia cantik dan sihat dengan Bb Plus Cologen

Assalamualaikum and hai !

Dalam banyak-banyak benda, kes rambut gugur ni lah yang paling Nad tak tahan sejak bersalin Hannan 2 tahun lepas. Dan tak teragak-agak nak bagitau bila rambut tengah mengalami fasa-fasa rambut gugur selepas anak dan start menyembur-nyembur air liur. Tersangat lah stress i tell you, uhuhu.

Mungkin boleh jugak Nad share kan supplement yang sekarang ni tengah consume. Dalam banyak-banyak product kecantikan ataupun kesihatan, Nad memang suka makan yang jenis serbuk untuk makan berbanding makan pil sebesar-besar alam. Kalau jenis pil tu bab failed sebab kena displin dan betul-betul konsisten makan. Kalau macam serbuk dalam sachet, Nad suka sebab boleh letak tepi katil dan koyak kan je bila nak makan.

Bb Plus Cologen



Sekarang Nad rajin sebelum nak tidur consume Bb plus ni.

Bb Plus ni dia jenis serbuk dalam sachet. Rasa dia memang sedap macam ala-ala ribena sikit. So, malam sebelum tidur Nad akan ambil 1 sachet Bb Plus ni and bancuh dalam secawan air sejuk then terus masuk mulut minum. Lepas tu teguk air masak banyak-banyak. Hangpa kena ingat, apa-apa product kecantikan sekalipun, kalau tak minum air masak banyak-banyak tak guna jugak, hehe.

Kenapa Nad pilih Bb Plus ?

 First iaLah sebab dia sesuai untuk breastfeed mom, boleh banyakkan susu. Ramai jugak tanya, apa tips dan rahsia boleh maitain susukan Hannan sampai dua tahun ? 

Okay ini jawapan Nad,

First thing yang Nad akan buat, Nad make sure kan MAKAN BANYAK. YES makan banyak ! NO DIET sepanjang menyusukan anak. Sebab Nad berpegang pada tips untuk kurus lepas bersalin ialah : diet yang paling cepat untuk kurus ialah menyusukan anak. 
Lagi banyak kita susukan anak, lagi cepat berat badan akan turun. 
 Makan banyak tu macam mana ? Makan banyak tu kalau ikutkan cara Nad, makan ikut zat yang cukup. Ada nasi, ada ikan/ayam, sayur dan buah. 

Yang kedua, Nad akan make sure minum air masak banyak-banyak. Sehari Nad paksa diri minum air 2-3 liter. Jadi, Nad sediakan botol air besar and angkut bawak masuk bilik letak tepi katil supaya tak lupa minum air.

Yang ketiga, Nad makan supplement yang mana khasiat dia ada untuk menambahkan susu ibu. Dan supplement Nad consume ialah Bb Plus.

Apa yang best sangat Bb Plus ?

Bb Plus diformulasikan daripada 500mg kolagen ikan terhidrolisis. Ditambah pulak dengan ekstrak biji anggur dan vitamin C.  Kesan seawal 5 hari dan kekal cantik serta sihat dengan pengambilan Bb Plus secara konsisten. Wajib disiplin cara makan tak mau skip-skip tau.

Sesuai untuk alergik seafood, jangan risau sebab tidak menggunakan Marine kolagen. Sesuai untuk breastfeed mom dan satu kotak complete putih, gebu, cantik dan sihat. Paling utama anti-kanser, anti-virus, anti-bakteria, anti-penuaan dan anti-oksidan.

Sekarang ni pun Nad dapat rasakan jugak kulit macam makin kering dan rasa fresh. Sebab tu jugak antara salah satu sebab Nad konsisten kan diri consume Bb Plus 😉
Khasiat dia pun dapat melembapkan kulit. Apa yang penting bukan nak tengok dekat luar je cantik tapi dapat rasakan kulit kita betul-betul rasa sihat.





Kalau hangpa ada masalah kulit, boleh try jugak consume Bb Plus. Antara khasiat lain Bb Plus untuk kulit ialah : 

🌸 Awet muda
🌸 Mencerahkan tona kulit
🌸 Melembap, menghalus dan menganjalkan kulit
🌸 Mengurangkan kedutan dan garis halus
🌸 Mengecilkan pori-pori
🌸 Memudarkan parut dan bekas jerawat serta jeragat
🌸 Mengelakkan kulit kusam dan jerawat


Highly recommended kalau uolls still mencari-cari supplement yang sesuai untuk kulit.

PRICE : RM 203.70 ( 20 sachets )


Info lanjut, untuk tengok testimoni cutomer yang dah guna ataupun details yang lebih lengkap boleh visit and follow 

INSTAGRAM : @nadiahahmad__

Ataupun kalau nak direct order, boleh je terus whatsapp Nad

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...