Monday, July 16, 2018

Mimpi Indah dengan tilam Bio Velocity Sleep Mate

Assalamualaikum guys ! 


Tiba-tiba Nad rasa nak tukar tilam. Tilam yang sedap dan best sikit. 
Penting tau untuk dapat tilam yang sesuai, baru kita boleh tidur dengan baik. Sebab tidur yang berkualiti boleh buat badan sihat. Kalau tidur tak cukup memang boleh jadi stress and badan pun lesu je.

Dah kahwin ni kena ada persetujuan bersama. Tak boleh buat keputusan sorang-sorang. Hehe.
Nad berkenan dengan tilam Bio Velocity Sleep Mate iaitu pelapik tilam bersaiz queen yang mempunyai teknologi Bio Velocity.  Yang dimana, bila tidur atas pelapik tilam ni, ia sangat membantu untuk mendapatkan tidur yang lebih nyenyak, dan energy badan kita akan di recharge time tidur. Nad pun try baring macam sedap je. Husband pun setuju je kalau ambil tilam Bio Velocity Sleep Mate ni. So dapat lah merasa tilam baru pulak. Yayyy. 

Antara kelebihan tidur dengan tilam BVSM

1- Memperbaiki peredaran darah
2- Memperbaiki salur darah dan jantung
3- Mengekalkan keseimbangan hormon
4- Mempertingkat fungsi otak yang lebih baik dan menguatkan daya ingatan
5- Meningkatkan metabolism dan mengekalkan berat badan unggul
6- Mengekalkan aras gula dalam darah yang selamat 
7- Menajamkan tumpuan
8- Meningkatkan produktiviti
9- Menstabilkan emosi

Kalau baring, kalah tilam hotel. Rasa nak baring setiap masa je atas tilam ni. Untuk tidur yang lebih enak, semestinya tidur atas tilam yang paling best, yang boleh membuatkan kita tidur berjam-jam sampaikan alarm jam berbunyi namplohlapan kali pun tak dengan. Muehehee.
Tilam Bio Velocity Sleep Mate ni sesungguhnya lengkap dengan badan terbaik dan ciri-ciri yang paling canggih, memang sedap lah tidur uiiii. And memang pakar segala mak nenek tilam dari dulu lagi. So don't worry be happy. Pastinya berbaloi-baloi kalau hangpa beli tilam Bio Velocity Sleep Mate ni.




Best lah tilam ni. Nad suka. Memang berbaloi lah kalau hangpa nak beli, ehehe. Tilam spec hotel 5 bintang 😊
Memang tidur nyenyak lah sebab betul-betul selesa. Tak ada sakit-sakit badan. Real back care. Memang support tulang belakang. Bio Velocity Sleep Mate ni memang direka untuk memastikan pengalaman tidur yang mewah dan bagi kita keselesaan.

Memang berbaloi kalau beli. Seriously, tak rugi pun melabur dekat tilam ni. So, keluarlah bajet lebih sikit untuk beli tilam yang selesa terutamanya kepada yang tengah merancang untuk berumahtangga 😉 




Bila dah berkahwin and ada family ni Nad fikir, tilam adalah pelaburan yang berbaloi kalau kita ada bajet lebih. For me, tak rugi kita invest sikit duit beli tilam yang sedap and selesa. Bila sedap maknanya kita dapat quality sleep. So nak bangun subuh pun senang. Tilam yang berkualiti ni memang bukan keperluan asas tapi kalau ada kemampuan memang wajarlah pertimbangkan sebab kualiti tidur antara aspek penting untuk mengekalkan tubuh dan jiwa yang sihat. Kita pun lebih aktif dan produktif kalau cukup tidur. Kan ? 😬



Nak cuba Bio Velocity Sleep Mate ni, boleh hubungi Nad untuk lebih lanjut,


Nadiah Ahmad
Whatsapp : 019.523.5560
Instagram : @sitinadiahahmad






Love, 

Siti Nadiah Ahmad

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...