Saturday, July 28, 2018

Bio Seleza Feminine Pad untuk semua gadis dan wanita

Kalau dulu time sekolah, memang tak pernah amik port nak jaga diri. Budak-budak kannn. Pergi sekolah, muka pun serebeh, tudung senget-benget. Petang-petang main kejar-kejar, main rounders, main baling selipar dengan kawan-kawan lelaki pulak. Berpeluh sememeh pun takde hal. Haha. Bila masuk universiti, haa time ni dah pandai lah melawa sikit. Nak ikut trend semasa konon nya. Baru reti nak jaga penampilan sikit. Time ni semangat ah pakai shawl lilit-lilit. Ehehe.

Bila dah kahwin lagi lah rasa memang kena jaga penampilan luar dan dalam. Lagi-lagi bahagian V-zone. Memang kena jaga betul-betul dan basuh dengan feminin wash yang betul. Tak boleh guna sabun biasa je. Kita bukan macam lelaki ye, satu sabun tu bole guna seluruh badan. Sabun pun boleh jadi syampu. Apa de hal. Lelaki kan. Tu pun bersyukur dah dia mandi. Haha. Kalau perempuan tak boleh main bedal je. Sabun kena lain, scrub lain, syampu lain, pencuci muka lain, kan ? 

Sebagai wanita kena lah jaga penampilan. Lagi-lagi yang dah kahwin, kena jaga luar dalam. Baru lah suami terlebih saiyang. Ehehe. Yang tak kahwin pun kena jugak jaga penampilan. Jangan dekat luar je cantik mekap, rambut kepuk or hijabista. Tapi dekat dalam tak jaga langsung. Oh no no no no. Tak elok begitu ye, kena lah jaga luar dan dalam secara adil dan saksama okay ? Gituuu 😄

Bahagian V-zone ni sensitif sikit. Tak sama dengan bahagian badan kita yang lain. Sebab tu kena jaga betul-betul. Trust me, kalau kita jaga dari awal, lagi-lagi dari zaman anak dara, mesti tak ada masalah kegatalan, keputihan dan bakteria. Kalau muka cantik mekap dan pakaian Styles tapi V-zone berbau, memang tersangat lah tak sesuai hokaayyy.

V-zone ni lah tempat kita nak melahirkan anak. Sepanjang hidup memang kena jaga all the time. Penjagaan wanita ni walaupun nampak remeh tapi sebenarnya amat penting lagi-lagi untuk yang bakal berkahwin dan sudah berkahwin. Nak cakap pasal penjagaan wanita ni macam sensitif sikit tapi kalau nak malu memang sampai bila-bila kita takkan tahu macam mana nak jaga dengan rapi ye dak ?






So Nad nak share satu produk khusus untuk semua gadis dan wanita di luar sana iaitu Bio Seleza Feminine Pad.

Kita ni dah semakin matured, older dan berdikari, kita pun kena lebih teliti jaga V-zone dengan Bio Seleza, the best product untuk penjagaan dalaman wanita. So kita dapatlah present diri kita kepada suami the best of diri kita dan dalam aspek kehidupan jugak ya.

Bio Seleza ni diperbuat dari kapas, mengandungi tenaga Bio Velocity, Far Infrared Rays, Nano Silver dan Ion Negative yang dapat membunuh bakteria dengan berkesan disamping membantu melancarkan peredaran darah dan memberi tenaga. Produk Bio Seleza ni dapat menjaga dan membantu mengekalkan keseimbangan pH kawasan intim untuk pastikan is sihat. Paling penting bersih dan selamat digunakan untuk semua peringkat usia.




Fungsi utama Bio Velocity :

✅ Tenaga tulen yang diekstrak terus daripada cahaya matahari pagi
✅ Aliran medan tenaga Bio Velocity boleh mengimbangkan medan tenaga elektromagnet seluruh badan, seterusnya meningkatkan kesihatan.
✅ Mempercepatkan proses pemulihan
✅ Mengaktifkan sel-sel badan
✅ Mengaktifkan molekul air seterusnya meningkatkan kandungan oksigen badan

Fungsi utama Far-Infrared : 

✅ Menggalakkan peredaran darah
✅ Meningkatkan metabolisme badan

Fungsi utama Ion Negatif : 

✅ Membasmi kuman
✅ Mengurangkan dan menghilangkan bau busuk
✅ Membantu mengimbangkan hormon

Fungsi utama Nano Silver : 

✅ Menghilangkan bau
✅ Menyekat pertumbuhan bakteria
✅ Melegakan kesakitan period
✅ Membantu proses detoksifikasi





Bio Seleza ni memang pilihan serasi untuk semua wanita di luar sana. Sangat berbaloi kalau beli sebab ianya tuala wanita pertama di dunia dengan 4 teknologi sekaligus. Teknologi BV yang di patient kan, tiada pad lain di dunia yang bertindak sebagai booster tenaga dan membantu menyelesaikan masalah sakit puan. Ianya adalah hasil gabungan Teknologi Bio Velocity Ekslusif dari Korea dan Cip hasil penyelidikan yang menggabungkan Sinar Inframerah Jauh (FIR), Ion Negatif dan Nano Silver. Hebat kan ? 

 Sebab itu lah Bio Seleza pad ni selamat dan selesa diguna setiap hari. Setiap wanita ni kan mempunyai keperluan intim yang berbeza dan perlukan satu penyelesaian unik yang terbaik. Sebab itu lah Bio Seleza ni ada 4 varian bagi wanita untuk dipilih. Boleh lah pilih yang mana sesuai dengan lifestyle masing-masing. 

Ianya set tuala wanita dan juga pantyliner yang sememangnya khusus dicipta untuk wanita moden yang sentiasa aktif dan mementingkan kesihatan V-zone.

Apa bezanya Bio Seleza Feminine Pad ni dengan jenama lain dekat pasaran luar tu ? Yes, banyak beza. Seperti yang kita tahu tuala wanita dekat pasaran tu biasanya menggunakan bahan mentah yang di kitar semula dan tidak berkualiti yang boleh mengancam kesihatan. Tetapi tidak dengan Bio Seleza ni sebab bahan yang digunakan terdiri daripada bahan-bahan berkualiti, bersih serta selamat untuk kesihatan. Kadar penyerapan jugak berbeza yang dimana tiada kesan serapan semula, kebocoran atau kelembapan dengan bio seleza Feminine Pad ni.




Untuk sesiapa yang mempunyai masalah kegatalan, keputihan ataupun masalah period  yang banyak dan sengugut yang teruk memang sangat-sangat lah digalakkan untuk bertukar kepada Bio Seleza Femininine Pad ni. InshaAllah, Ianya sangatlah dapat membantu wanita-wanita yang mempunyai masalah kewanitaan.


Boleh dapatkan produk ni dengan Nad and follow official instagram Nad untuk info lebih lanjut

@nadiahahmad__

Ataupun kalau nak direct order, boleh je terus whatsapp Nad



By the way, you're welcome. Hehe.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...