Wednesday, November 6, 2019

SKINCARE


Skincare bukan MAKE UP, skincare adalah rutin penjagaan kulit luaran setiap hari. Bila sebut tentang "rutin" bermaksud perkara harian yang kita wajib buat setiap hari tanpa gagal. 

Pernah dengar tak? 

"Saya tak ada pakai apa-apa. Cuci muka pun jarang, keluar pakai bedak tabur jee". 

Ingat! Atmosfera kita semakin menipis dan sinaran UV semakin kuat untuk kulit kita. Setiap hari kita terdedah dengan persekitaran yang kotor, radikal bebas, belum lagi hormon yang tak stabil, pemakanan harian semua ni adalah penyumbang kepada masalah kulit kita. 

Pencuci sahaja tak cukup untuk penjagaan kulit ya! 


INFINENCE SKINCARE adalah krim perlindungan secara luaran. Tipu kalau keluar rumah tu kita tak terdedah dengan sinaran UV dan pencemaran. Kalau tak dilindungi, lambat laun akan menjejaskan kulit kita. 

Itu yang jeragat menempel seawal usia 20-an, itu yang sunburn teruk sampai berbelang kulit muka, itu yang jerawat teruk akibat tak bersihkan muka, itu yang ada masalah kulit terlalu berminyak atau terlalu kering akibat tak gunakan pelembap. 

Nah! Itu pentingnya skincare. Korang tahu tak, ni semua dah tersedia lengkap dalam produk INFINENCE SKINCARE untuk melindungi kulit kita.

Kalau gunakan make up hari-hari tak sihat untuk kulit muka kita, tapi kalau gunakan skincare hari-hari, bertambah sihat dan cantikkkk kulit muka! ♥️ 

More info, boleh whatsapp Nad terus okayh.

▪️Postage hari hari
▪️COD Kulim & few Bukit Mertajam area

Nadiah Ahamd
019.523.5560
Health and Beauty Consultant

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...