Thursday, June 5, 2014

SIAPA YANG PERLU PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL

Today nadd nak share dengan korang siapa yang perlu pakai Premium Beautiful. Nak tahu tak?? Haa... Mai baca sama-sama ;)

1. Orang yang malas nak bersenam, nak diet. Dengan PB kita dah ada alat boleh kontrol.. Memang automatik dia akan kontrol makan. Bila makan banyak sangat ja, perut mesti bagi signal "cukup,cukup".. Pastu badan korang macam dah ada acuan kan? Tak kan terlebih dari acuan kot.....


2. Orang yang susah dapat anak.. Yang ni memang dah ada testimoni sebab PB ni cuba meneutralkan semula hormon-hormon dalam badan.Yelah, orang kata berusaha dan bertawakal kan? InsyaAllah :)

3. Orang yang nak cepat kurus lepas bersalin. Masa berpantang, pakai ja PB kat badan. Memang badan akan cepat turun dah kembali pada bentuk badan yang asal.

4. Bagi ibu-ibu yang fully breast feeding, memang telah terbukti dengan memakai PB susu akan bertambah banyak.


5. Kalau korang ada PB, anak korang yang baru lahir tu kena deman kuning. Just bedungkan baby tu dengan bengkung PB. InsyaAllah, sekejap ja penyakit kuning tu akan turun dan hilang.

6. DURING CONFINEMENT. Masa confinement biasanya pakai bengkung lilit or bengkung ikat depan memang tak selesa ok. Kalau bengkung lilit tu ada tak rasa macam jadi mumia?? Kalau yang bengkung lilit depan sekejap ja kemasnya lepas tu longgar xketat. Kalau pakai PB sure selesa. Senang nak bergerak, badan pun kemas.

7. KEPUTIHAN. Pakai PB and consume lactolite akan prevent seseorang terkena yis infection.

8. MIGRAIN.Wearing PB assist the blood circulation and prevent the migrain attacks.

Hmmm, itu saja kot yang nadd nak share. Kalau korang macam nak cuba-cuba try pakai, just contact nadd.. sitinadiahmad@gmail.com

Takpa, pelaburan jangka panjang.. Hadiah untuk diri sendiri yang dah penat bekerja, hehe... ;) Yang penting semua orang nak nampak cantikkan?

+0195235560/+0124852365
NADIAH AHMAD



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...