Monday, June 16, 2014

First Award / Majlis Anugerah SM/SSM 2014

Assalamualaikum wbt..

Hai hai hai uolss...  :))
Ceria kan tengok gambar kat atas tu. Memang sangat ceria, happening dan happy. sebenarnya gambar ini di ambil masa Majlis Anugerah SM/SSM 2014 di Wisma MCA 163, Jalan Ampang Kuala Lumpur. Majlis ini adalah untuk meraikan para usahawan yang berjaya mencapai pangkat SM/SSM.. Walaupun ini pangkat permulaan tapi nadd tetap rasa bangga sebab berada dalam majlis tersebut.



Inilah stage yang lahirkan ramai usahawan-usahawan berjaya.

Alhamdulillah... Itulah ucapan yang pertama bila nadd terima surat tentang anugerah ini. Macam tak percaya dan tak pernah terbayang pun nadd akan naik pentas dan diraikan macam ni sekali. Bayangkanlah, hanya dengan bisnes online sahaja.. Bestkan? Dalam bisnes ni, setiap apa yang kita capai, ada reward yang akan di raikan. Boleh lihat sendiri kan, setiap usaha kita dihargai. Tak berbaloi ke??? Berbaloi kan... ::))


~~ ME~~ Become as a Sales Manager
( 1st Award )

"Cerita tadi. Love this moment. Majlis penganugerah #smssm award. Rasa sangat-sangat bertuah sebab dijodohkan dengan #glam. Big thanks to my sayanggnes leader SSM @sitinorizamishak , DSM @fiza_mahazir , sebab banyak bantu nadd sampai ke tahap ni. Tak lupa jugak kepada DDM @ainzulkarnaind , CDM @shalizaaziz"

Majlis kali ni best sangat sebab nadd meraikan jugak my sayanggss leaders yang sama-sama naik pentas :) Kami saling bersama dan sepakat dalam mencapai impian dan matlamat masing-masing iaitu ingin merubah ke arah kehidupan yang lebih terjamin dan menjadi usahawan yang berjaya..Insya Allah, Amin... 


My Leader SSM Siti Norizam Ishak

Kejayaan tidak akan dapat dikecapi tanpa bimbingan dari mentor-mentor yang hebat!


Me and CDM Shaliza Aziz

Me and DDM Ain Zulkarnaind


Me and DSM Nor Hafizah Mahazir, SSM Siti Norizam Ishak

Tanpa membuang masa jom  layan gambar sat. Banyak gambar yang nak dikongsi bersama anda semua ni tau..

 

With Zalena

With Nadd

With my partner. Lepas ni nak bawak naik pentas sama-sama.

Rakan-rakan yang sama-sama naik pentas.

Glam Utara
Nothing impossible in this Premium Beautiful Business. 
Be part of us and you'll be guided along the way =)

All the best to all. Semoga lebih sukses dalam bidang yang kita ceburi.. Tak kisah la full time atau part time.. Yang penting komitmen nak berjaya.. InsyaAllah,, amin...

Last sekali, nadd bersyukur dipertemukan dengan mentor yang sangat mengambil berat, sentiasa berikan yang terbaik untuk kami. Dengan business plan yang mudah untuk kami follow, product yang laris juga syarikat yang kukuh.. Nadd yakin boleh pergi jauh dengan business ni.. InsyaAllah  nadd boleh!! I can do it!!
































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...