Sunday, January 19, 2020

Routine Skincare with INFINENCE


Assalamualaikum and good morning ❤️

Pagi pagi rasa tak lengkap kalau tak mulakan my skincare routin with Infinence.

Sejak guna Infinence, memang Nad tak pandang lagi dah skincare brand lain. Terutamanya cleanser, sebab serius Cleanser Infinence nih Nad suka sangat sangaaaat!

Bukan Nad seorang jer yang suka dengan Cleanser Infinnece nih tau, customers Nad pun Alhamdulillah ramaiiii yang berpuas hati sangat lepas guna.

Setiap bulan lebih berpuluh tube cleanser terjual, ada yang customers repeat order dan ada jugak customers baru yang nak cuba. Alhamdulillah, semua bagi postive feedback best sangaaaaat cleanser Infinence nih!

Sebab cleanser dia bukan setakat membersih sampai ke dalam liang pori tau, tapi cleanser nih jugak bantu exfoliate sel kulit mati secara lembut tanpa buat kulit kering atau mengelupas.

Lepas cuci muka memang best sangaaaat bila pegang kulit muka! Kulit rasa lembut, halus dan paling penting totally bersih licinnn! 👍🏻

Korang yang pakai make up tak payah susah susah nak guna wipes ke apa dah, cleanser nih jer pun boleh bantu bersihkan muka dari segala make up yang korang pakai tau sebab dia jenis gel oil cleanser 😊

Antara soalan paling famous yang customers suka tanya, 

“Cleanser Infinence nih boleh tahan berapa lama?”

Kalau ikut macam Nad yang guna 2 kali sehari, 1 tube Cleanser Infinence nih tahan lebih 5-6 bulan. Lama kann? Memang jimat dan berbaloi baloi sangat!

Untuk mereka yang baru first time nak try, Nad cadangkan ambil sekali dengan Toner. Sebab bila you combine dengan toner nih la yang sangat membantu untuk KECILKAN PORI dan juga mengatasi masalah pori tersumbat (clogged pores).

Kalau nak lagi best add sekali Serum and Night Cream. Memang kulit jadi halus mulus and lembut sangaaaat! ❤️

Health And Beauty Consultant,
Nadiah Ahmad | 019.523.5569

To order, terus wassap Nad okay ? Sentiasa READY STOCK! 

@nadiahahmad__

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...