Thursday, January 30, 2020

Health is Wealth


Assalamualaikum and good morning ❤️

Bila kita bekerja sendiri, benda yang paling kita hargai ialah nikmat kesihatan. Kita takkan ada mc nak hantar kat HR, takde cuti sakit. Sebab kalau kita tak buat, tak jalan lah bisnes kita kan?

Sebab tu orang kerja sendiri nih jarang sakit. Kadang kadang macam kebal pun yer, sebenarnya sakit tapi kuatkan jer badan.

Selagi tak achieve target, selagi tak dapat close  sale, walaupun kadang amount kecik jer dia tetap akan deal sampai jadi. Dia punya semangat lagi kuat daripada sakit tu. Setakat sakit demam sikit sikit bagi dia small matter jer.

Buat semua businessman dan businesswoman yang gigih mencari rezeki, semoga Allah sentiasa berikan kesihatan yang terbaik untuk kita, semoga kita sentiasa dapat berikan yang terbaik untuk semua customers kita dan semoga jika kita terjatuh sakit jugak, Allah temukan kita dengan customer yang memahami dan memudahkan urusan kita. Aminn..

Jangan lupa paling kurang ambil lah supplement garlic tablet, antara perisai terbaik untuk menguatkan imunisasi. InshaaAllah kita takkan mudah jatuh sakit, kalau datang sesekali sakit demam tu boleh up kan dose tau. Tapi kalau tak sakit demam, sehari 1 biji dah memadai 😊

Dah telan untuk diri sendiri tu jangan lupa bagi supplement yang sesuai kat suami, anak anak and family jugak. Moga kita semua dilindungi daripada segala wabak virus dan diberikan kesihatan yang baik inshaaAllah.


Kedai Online Nad buka seperti biasa hari nih. Untuk segala order dan pertanyaan lanjut berkenaan produk SHOM, boleh hubungi Nad.

Health And Beauty Consultant,
Nadiah Ahmad | 019.523.5569

To order, terus wassap Nad okay ? Sentiasa READY STOCK! 

@nadiahahmad__

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...