Thursday, December 26, 2019

SIMBIOSIS


Hakikat hidup kita sebagai makhluk di atas muka bumi allah ini adalah bersifat SIMBIOSIS.. Bermakna, setiap daripada kita memerlukan antara satu sama lain..

Kalau hari ini kita bantu orang, esok lusa mungkin kita terpaksa minta bantuan orang tu pula.. Kalau hari ini kita terpaksa minta bantuan orang, esok lusa mungkin kita pula yang akan membantu orang lain..

Jangan pernah rasa takut untuk meminta bantuan.. Sebab itu lah hukum alam.. Allah cipta kita ini sifatnya saling memerlukan antara satu sama lain, dan saling melengkapi.. Dan jangan takut untuk memberi bantuan jugak, sebab kita tak tahu bila mana bumi akan berputar kembali.. Kita pun tak selamanya di atas.. 

Sunnatullah 😊

Dan Nad yakin, hadirnya Nad di sini dalam bisnes ini bukan sia-sia.. Allah pilih Nad untuk ada di mana Nad ada sekarang untuk bantu tarik beribu tangan untuk keluar dari sebarang masalah yang diorang hadap dalam hidup diorang..

Be it, financially atau dari segi kesihatan..

Dan Nad yakin, Nad pun tak mampu hidup sorang-sorang tanpa minta bantuan orang lain.. Buktinya Nad masih minta bantuan orang di sekeliling Nad juga bila Nad perlukan..

Indahnya hidup ini, bila kita saling memberi dan menerima..

Ikut sahaja hukum aturan Allah.. Sebab boleh jadi doa yang kita minta daripada Allah, Allah hadirkan dan hantar melalui tangan manusia lain sekeliling kita 😊


Apapun, sebelum tidur Nad wajib consume si kotak merah nih..

Si kotak merah ni Allah takdirkan juga sebagai salah satu penyelamat dalam hidup Nad melalui tangan yang menciptakan supplement kesihatan ini..

MashaAllah tak terungkap rasa syukur pernah kenal produk ni..

Asbab consume produk ni lah, Allah izinkan untuk

πŸ’• Nad tiada lagi sengugut setiap kali period

πŸ’•Kulit pun maintain, jerawat tak dan tumbuh mesti terus kecut

πŸ’•Badan kekal bertenaga dan rasa sihat

Alhamdulillah untuk setiap aturan Allah sebab semuanya tiada yang sia-sia, dan pasti ada hikmahnya 😊

Selamat malam semua..

Nad mohon ampun atas segala kesilapan Nad sama ada yang Nad sedar atau tidak, dan Nad maafkan anda semua jugak πŸ€—

Assalamualaikum wbt πŸ’“

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...