Monday, September 23, 2019

Penjagaan Cik 🌸


Korang tahu tak bahawa kesegaran cik 🌸 juga mempengaruhi mood kita seharian. Sekiranya cik 🌸 mempunyai masalah seperti keputihan, bau, melecit dan sebagainya, ianya mampu membuat kita rasa tak selesa sekaligus kurang keyakinan.

Cik 🌸 ni adalah bahagian yang sangat sensetif jadi kita kena pilih pencuci khas yang mempunyai PH yang bersesuaian dengan kulit. cik 🌸 yang sihat bergantung kepada tiga faktor iaitu keseimbangan pH, bakteria yang sihat dan kandungan glikogen epitelium, yang mana jika salah satunya tidak berfungsi dengan baik, boleh menyebabkan pelbagai gejala dan masalah.

Jadi lepas ni jangan nak memandai cuci guna sabun mandi pulak ya. Ingatlah bahawa cik 🌸 adalah mahkota paling berharga bagi seorang wanita. Jadi jagalah sebaik mungkin. 


Pilihan Nad ? sudah tentu Femi9 Intimate Wash.

Bau cik 🌸 yang kurang enak jugak memang buat seorang wanita jadi tak yakin pada diri. Lebih lagi kalau bercampur dengan rasa gatal dan merenyam di bahagian intim. 

Errgghh kalau digaru makin teruk akibatnya, so jangan garu. Lagi digaru lagi kuman cepat merebak.

Kebersihan penjagaan cik 🌸 perlu diambil berat, dan bagi yang gemar pakai panty liner tu, stop pakai panty liner kerana ia mengakibatkan sistem aliran udara di bahagian intim terbatas dan membuatkan masalah keputihan/ gatal/ berbau menjadi lebih teruk.

Nad suka untuk cadangkan korang cuba Femi9 Intimate Wash ni untuk penjagaan bahagian intim korang. 

 Mudah digunakan serta mesra dibawa ke mana2 kerana botolnya yang mudah di bawa ketika travel serta mudah digunakan.

Cara menggunakan amat mudah dan pratikal. So katakan tidak pada masalah di bahagian intim seperti berbau, gatal gatal atau ketidak selesaan ketika berada di dalam atau di luar rumah.

Nak cuba Cik 🌸 untuk kesegaran bahagian intim korang ? Boleh WhatsApp Nad okay 💕

Nadiah Ahmad,
Your Premium Beautiful Expert
Follow Instagram : @nadiahahmad__

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...