Saturday, September 7, 2019

MULTIFUNTION KIDIVO LOTION


RISAUKAN ANAK BILA KENA GIGIT NYAMUK? 

Cuaca yang mendung sejuk-sejuk ni mengundang kehadiran nyamuk secara berjemaah! Bagi kita yang dewasa mungkin "LEBIH PEKA" dengan kehadiran nyamuk.. 

Berbeza buat si kecil menjadi "port" kegemaran buat sang nyamuk mengigit di sini sana. Alahai.

Mujur Nad memang sediakan KIDIVO LOTION untuk persediaan Hannan. Kadang-kadang, bukan untuk Hannan jee, untuk Ummi & Walid dia pun boleh gunakan sama! 

Meyh Nad share KELEBIHAN & MANFAAT KIDIVO LOTION ni untuk semuaaaaaaa 😊

Tiada limit umur. Seawal berumur 1 hari selepas kelahiran sehingga ke warga emas boleh menggunakan KIDIVO LOTION tanpa ragu-ragu. 

Insya ALLAH, ianya SELAMAT, BERKESAN & NATURAL! Bebas daripada PARABEN.

🍂 MENGURANGKAN MASALAH ENZEMA & GATAL-GATAL AKIBAT GIGITAN SERANGGA
Herbal Blend sangat berkesan dalam merawat kesan gigitan nyamuk atau serangga supaya bintat atau bengkak tak melarat-larat.

🍂 MELEMBUTKAN KAWASAN TUMIT & MERAWAT TUMIT KAKI YANG MEREKAH
Masalah tumit pecah sememangnya memalukan. Sapukan sahaja di kawasan tumit pecah dan kawasan kulit yang kering, Insya Allah lepas ni okey 👍

🍂 UBAT LUKA / LECUR RINGAN
 Boleh digunakan untuk menggantikan minyak gamat. Seeloknya kena ada satu Herbal blend dalam setiap rumah, bila ada luka je, cepat baik. Untuk luka, kesan calar akibat cakaran kucing atau terkena benda panas.

🍂 HILANG / PUDARKAN SEGALA JENIS PARUT
Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah parut akan pudar dan menghilang entah ke mana.

🍂 RUAM PADA KULIT BABY
Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Jangan tak tau, Kidivo lotion mampu melegakan rasa pedih dan insya ALLAH akan merawat ruam lampin tersebut.

🍂 LOSYEN HARIAN
Boleh digunakan  sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut. Ianya cream yang tidak berminyak. Ianya sangat nyaman dan selesa bila disapukan pada kulit kita! 😘


MULTIFUNTION kan cream ni? Insya ALLAH, ianya sangat sangat berbaloi untuk dimiliki.

Nak dapatkan CREAM MAGIC KIDIVO LOTION ni? 

Boleh hubungi Nad.

Nadiah Ahmad,
Your Premium Beautiful Expert
Follow Instagram : @nadiahahmad__

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...