Saturday, December 22, 2018

Nutrisi tambahan untuk badan


Menjaga kesihatan ini tak ikut musim.

Takkan harini je nak sihat, bertenaga, cargas, fit. Tahun depan tak nak sihat dah ? Tak nak bertenaga da? Taknak rasa fit untuk bekerja and menjalani hari dengan cargas ? So ini menjawab pertanyaan mereka yang tertanya-tanya SENANG KE NAK JUAL PRODUK SHOM ?

Pada Nad, tersangat amatlah mudah. Sebab supplement SHOM ini terbaik untuk SEMUA ORANG. Takde pilih-pilih untuk perempuan sahaja, or untuk lelaki sahaja or untuk orang tua atau orang muda. Semua orang boleh consume, sebab semua orang memerlukan NUTRISI TAMBAHAN untuk badan.

Kenapa nak kena ambil supplement ? Kan cukup je dapat daripada makanan harian ?

Korang yakin ke cukup ? 😊

Kita sendiri tak tahu berapa banyak je baki nutrisi yang tinggal lepas setiap makanan kita dimasak. Sedangkan protein pun tak boleh dikenakan suhu yang tinggi, sebab akan kurangkan kandungan protein.

TAPI,

Andai kata korang rasa CUKUP, boleh je dipersilakan tak makan supplement takde siapa paksa korang pun. Jangan risau aih 😊

Macam mana nak tahu korang sebenarnya perlukan supplement atau tidak, tanya je diri sendiri. Check diri sendiri.

Korang ada rasa lesu dan letih-letih serta lemah badan ? ✅

Korang ada rasa kurang selera makan atau terlebih selera nak makan benda-benda rapu ? ✅

Korang ada masalah kulit seperti jerawat dan lain-lain ? ✅

Korang ada masalah penghadaman dan pembuangan ? ✅

Korang ibu hamil ? Ibu hamil ni antara golongan yang WAJIB ambil supplement ✅

Korang baru lepas berpantang ? Ibu lepas berpantang pun antara yang wajib ambil supplement ✅

Korang ada mak ayah yang ada penyakit 3 serangkai, atau sakit lutut payah nak solat ? ✅

Ni baru sikit. Banyak lagi petanda pada badan yang mana korang memerlukan SUPPLEMENT 😊

Dan setiap hari kami akan jumpa setiap orang berlainan dengan masalah berlainan untuk kami bantu, consult sampai dapat kesihatan yang lebih baik.

Tapi kalau untuk yang ada penyakit kronik memang kami takkan sentuh lah, kami suruh pergi jumpa orang yang sepatutnya sahaja.

Itu yang specialnya berada dalam lapangan bisnes ni. Bila mana kita dapat bantu orang dapat result macam mereka nak melalui consultation kita 💕

Awak tu bertauliah ke nak consult orang pasal kesihatan ?

Dan sebenarnya kami memang diajar cara consult customer yang betul. Sebab tu tadi Nad cakap, bila ada customer yang ada penyakit apa-apa kami tak sentuh. Kami hanya akan bantu those yang memang memerlukan supplement sebagai SOKONGAN KESIHATAN sahaja, bukannya PENAWAT PENYAKIT.

Untuk korang yang nak dapatkan sebarang supplement kesihatan, cadangan Nad dapatkan lah daripada mereka yang BERILMU, yang consult anda untuk bantu anda bukan hanya kerana nak kejar sales.

Dan InshaAllah Nad adalah salah seorang daripada mereka 😊



Lighting on point sangat 😍

Kalau dulu malas nak selfie, sebab rasa muka ni kusam ya amat. Sekarang kerja nak ambik gambar je.  Walaupun kulit belum jadi macam cermin, tapi kulit Nad memang dah banyak sangat improvement dari kulit aisa yang dulu. 

Nak keluar pun yakin je bila tepek Cozuma bb Cream, bedak baby + lipstik cozuma siap !

So assalamualaikum dan selamat petang semua 😊

Siapa nak tahu produk SHOM or nak jana income dengan SHOM boleh whatsapp Nad ye. Boleh whatsapp Nad jugak untuk sebarang masalah dan konsultasi kesihatan ya 💕

Nadiah Ahmad
019.523.5560 | @nadiahahmad__
Health & Beauty Consultant

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...