Tuesday, December 25, 2018

MAKAN BANYAK TAPI BERAT MAINTAIN


Assalamualaikum semua 😊

Kalau nak tahu, setiap kali cuti umum or cuti weekend datang mesti ada rasa nak bercuti. Nak pergi jalan-jalan. Nak book hotel staycation.

Tapi setiap kali datang weekend, bersusun jadual offline coaching.Bersusun jadual COD 😂

Dan sebenarnya kalau tak ada semua tu pun, still tak rasa nak pergi berehat-rehat. Sebab dalam hati membara semangattt nak kejar impian tahun 2019 nanti 🔥🔥

Nad jadi tak senang duduk. Rasa macam tak boleh jadi, impian aku banyakkkk sangat 2019 nih, mana boleh rileks2.

Bulan ini bulan penutup 2018. Selain penutup tahun 2018, bulan ini jugak adalah penentu momentum 2019.

Kalau kita amek ringan bulan ni, memang jangan harap kita boleh start 2019 dengan cemerlang. Momentum tu datang bukan secara tiba-tiba, tetapi daripada sesuatu yang kita buat secara KONSISTEN DAN BERPANJANGAN 😊

YET, Nad masih kerja keras demi capai impian yang lebih besar 💪🏻

Setiap kali dah capai impian-impian sebelumnya, Nad takkan pernah selesa, always cabar diri dan cipta impian baru.

How about you?

Masih rasa nak bersenang lenang and selesa walaupun banyak impian masih belum tercapai ? 😊



Jom bangkit berusaha ! Buat yang terbaik untuk masa depan kita 🔥🔥

I promised myself, yang Nad akan kerja keras gila-gila untuk capai target 2019, dan Nad akan reward diri only once semua impian dah tercapai. Aminnnnn ya rabbal alamin ❤️

Okay, nak tanya uolls semua, siapa kat sini sejenis makan banyak tapi berat ikut naik sekali ? Kalau korang jenis ni, korang perlukan pembakar untuk lelemaks korang which is Garlic tablet.

Nad ngaku Garlic tablet ni antara supplement yang banyak membantu Nad untuk bakar lemak berlebihan plus buang angin jahat dalam badan. Bukan Nand je, husband Nad pun sama tau.  😎.

Korang mesti tertanya-tanya kan, yela Garlic tablet ni untuk kebaikan buang angin dalam badan,  atau kesihatan je kan. Tapi macam mana Garlic tablet ni bantu korang untuk kurus ? 🤔 

Okay macam ni, dalam setiap kapsul Garlic tablet ni ada lemak yang tolong bakar lemak kita dengan cara membantu badan kita untuk bertindak balas dengan lebih baik kepada hormon. Hormon ni akan beri signal kepada otak kita untuk sekat selera makan kita di mana ini membuatkan kita makan lebih sedikit secara terkawal dan kita akan dapat kekalkan atau kurangkan berat badan.

Garlic tablet ni juga tolong tingkatkan metabolism (pengeluaran tenaga) badan kita dengan cara meningkatkan pengeluaran tiroid. Tiroid ni tolong kawal metabolism kita. Kalau tiroid tak berfungsi dengan sempurna, banyak effect to kesihatan kita terutamanya berat badan, kemurungan and tahap tenaga badan. Semakin tinggi metabolism, semakin banyak dan pantas lemak akan dibakar!

Untuk senang faham, Garlic tablet jaga berat badan kita. Bila tindakbalas berlaku dengan sempurna, ini membantu tindakbalas di mana ia membantu menaikkan metabolism kita untuk bakar lemak tepu!

Korang tau tak kalau badan korang tak bertindak balas dengan baik apa jadi ? Korang akan lapar, and simpan lemak lebih banyak dalam badan !

Untuk elakkan dari benda ni terjadi, untuk pastikan kita tak naik berat nanti, Nad highly suggest korang consume Garlic tablet ni untuk bantu badan respond lebih baik kepada hormon badan dan sekaligus meningkatkan metabolism yg akan membakar lebihan lemak badan.

Untuk pengetahuan korang, Garlic tablet ni antara salah satu supplements utama untuk kurus. Nak cepat kurus, nak kesan sepantas roket, memang kena consume Garlic tablet ! 😊

Special untuk bulan ni, Garlic tablet ada promo tau.




Whatsapp Nad lekaih naa untuk grab promo bulan ni 😘


Nadiah Ahmad
019.523.5560 | @nadiahahmad__
Health and Beauty Consultant

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...