Wednesday, December 19, 2018

Minum-minum CANTIK SIHAT KURUS


Assalamualaikum dan Selamat Pagi 😊

Ada yang mood swing ke pagi pagi nih ? Tolak tepi semua negative vibes, juga rasa malas malasan.  Mulakan hari dengan fikir yang baik baik, doa yang baik baik dan cakap yang baik baik. InshaaAllah semua yang datang juga pastinya yang terbaik.

Dalam bisnes, ada dua perkara utama yang kita kena ambil berat.

Perkara pertama, kita kena jaga niat.

Dari awal kita share atau promote berkenaan produk, kita reply pm customer sampai lah close deal. Senang cerita sepanjang masa laa bukan masa awal awal tu jer. Sebagai manusia biasa, hati kita nih memang tak tetap. Kejap nak bantu orang, kejap fikir duit.

Kalau kita fikir duit, kita akan down bila customer tak jadi beli atau cancel order. Tapi kalau kita niat nak bantu, inshaaAllah kita okay jer dan kita fikir positif jer mungkin customer tu ada keperluan lain yang lebih utama.

Perkara kedua, bila bisnes pastikan kita ada untung dan tak rugi.

Kena la ada untung, kalau tak buat apa bisnes baik kita makan gaji jer kan? Tapi, kita kena make sure customer kita dapat untung lebih lagiiiii.

Macam mana caranya?

Dari segi manfaat produk, kita berikan dia consultation dan after sales service yang terbaik sampai customer dapat effect yang dia inginkan. Faham tak ni ? Ehehe.

Okay. Pagi ni breakfast dengan Shake Me 😍 Mulakan pagi ni dengan mood yang fresh! Bila badan rasa fresh, takdelah istilah “Moody” melanda kan? πŸ˜›

Pagi ni Nad bancuh Shake Me perisa baru iaitu Cocoa. Memang sedapppp, laju je sebotol shaker tu habis tambah-tambah memang coklat ni favourite Nad hehe.



Kalau tak minum honestly seharian badan rasa flat jeee tak bertenaga. Mata pun rasa mengantuk nak tersengguk-sengguk kalau tak minum sebab takde tenaga. 

Bila minum, badan pun rasa sedap, fresh, and boleh kenyang smpai tengahari tau. My breastfeeding journey non stop ni banyak sangat dibantu dengan Shake Me, itulah yg Nad consume. Must try!

Energy Booster untuk ibu yang menyusu !

Anak dara boleh minum.

Mak dara boleh minum.

Isteri orang boleh minum.

Ibu mengandung, ibu berpantang, ibu menyusu pun boleh minum Shake Me.
Sumber protein yang dihasilkan daripada kacang soya non-gmo. Sebaik-baik protein untuk manusia adalah protein yang berasaskan daripada tumbuhan.

Dan semestinya lah kena pilih yang organik 🌿

Jom kita check out, apa rahsia kebaikan Shake Me ni 

















Ada orang lain-lain habitnya.

Bangun pagi ada suka minum kopi.

Ada juga yang suka makan makanan fast food.

Tapi Nad lebih suka bila bukak je mata, minum air kosong 2 cawan lepas tu minum Shake Me pulak.

Sumbat dulu makanan yg berkhasiat baru lah Nad akan makan makanan lain.

Sebab tu ‘time’ breakfast je makanan tak berapa habis, penangan minum Shake Me rasa terlebih kenyang😭. Sampai kadang-kadang kena marah dengan suami cakap membazir hahaha.

Shake Me ni pilihan terbaik untuk wanita yang nak bertenaga, dan sukakan kulit cantik.

Untuk ibu mengandung yang ada masalah gdm boleh je minum Shake Me ni sebab kandungan gula dalam Shake Me ni ada kandungan asid amino yang membantu dalam mengawal paras gula dalam badan kita gituuu.

Shake Me dah minum kejap lagi seketul Teh Hannan tu bangun ummi nak jadi wonder women 🀣 Morning semua !

Selamat menjemput rezeki semua, have a nice day ❤️

Nadiah Ahmad
019.523.5560 | @nadiahahmad__
Health and Beauty Consultant 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...