Friday, April 17, 2020

Nak kurus ?


Soalan kegemaran semua.

"Nad berat naik berapa kg sepanjang tempoh kawalan pergerakan ?"

500g sahaja tapi esok pulang ke berat asal. Hi hi, nak follow Nad kekalkan berat ke tanya-tanya soalan macam tu ?

Nak kurus ?

 Buat macam yang Nad amalkan . Setiap pagi sebelum memasak or mengemas rumah tu sila  ambil Garlic Tablet 2 biji setiap pagi and 2 biji setiap malam. Garlic tablet ni amat sesuai untuk sesiapa yang ada masalah angin banyak dalam badan, melawaskan pembuangan dan membakar lemak secara perlahan. So sesuai sangat bagi yang nak kawal berat badan tu.

Nih adalah antara sebab yang Nad suka sangat sangat sebab Garlic tablet nih memang jadi daily supplement wajib especially untuk :

✅ Preggy mommies and bf mommies
✅ Mereka yang selalu sakit sakit badan, angin banyak dalam badan dan nak pelihara kesihatan 💪🏻💪🏻
✅ Mereka yang ada masalah susah buang air besar

Sebab orang perempuan ni memang banyak angin ! Bila badan berangin habis semua kerja jadi malas, mula la hangin satu badan. Semua orang dia nak marah, Itu memang biasa berlaku.

Tapi, jangan jadikan kebiasaan. Nanti kulit wajah cepat berkedut, nampak kusam, rambut gugur lepastu berat boleh naik mendadak. Berhabis la duit beli itu beli ini.

Amalkan Garlic tablet macam Nad ni. Bukan nak janji yang bukan-bukan, tapi hasilnya Nad ibu anak 2. Berat Nad still maintain dari anak dara sampai la sekarang.

Waktu mengandung wajib naik, hampir 20kg dari berat asal. Kalau dulu berat 48kg masa mengandung naik terus ke 65kg. Habis bersalin turun la 5kg.

Ada 15kg lagi perlu di buang.

Apa yang penting, rutin harian perlu di jaga. Jangan amalkan kebiasaan sekarang contoh malas minum air kosong, makan makanan berminyak dan berlemak, minum manis.

Ada tu mak-mak ni suka makan malam. Binasa la badan sayang.


Okay ni apa yang Nad amalkan setiap hari tanpa miss ialah dengan makan garlic tablet ni. Tahap dia buang angin dalam badan sahaja boleh rasa angin beratur atas bawah nak keluar. So sangat sesuai ambil Garlic tablet ni sebelum breakfast 2 biji dan ambil sebelum nak tidur 2 biji. Tak ada lah perut tu nak sebu sangat, selesa lagi ada lah.

Khasiat utama Garlic ni untuk pelancaran sistem penghadaman dengan membuang toksik secara semulajadi. Cara makannya mudah dan khasiatnya banyak. Melancarkan perjalanan darah dengan baik, membakar lemak dari dalam dan membantu merembeskan peluh sepanjang hari.

Garlic tablet ni adalah lebih kepada membuang angin degil dalam badan. Bila angin berkurangan badan akan jadi sihat dan ringan. Harus minum air secara kerap dengan pengambilan garlic tablet ini. Ianya tidak ada effect berak keluar masuk tandas pun.

Bila badan korang berpeluh, korang teruskan melakukan kerja-kerja rumah dari pagi sampai lewat petang. Arrrr masa tu lemak-lemak korang menjerit minta ampun 😂

In shaa Allah anak ramai pun still nampak macam anak dara. 🌸

Jom amalkan Garlic tablet. Boleh hello hello Nad yaa 

SHOM-Bussiness-Mom-Preneur
Boleh PM kat Facebook : NADIAH AHMAD
DM kat Instagram : @nadiahahmad__

Atau whatsapp je, 019.523.5569 📲








1 comment:


  1. Izin promo ya Admin^^
    bosan tidak ada yang mau di kerjakan, mau di rumah saja suntuk,
    mau keluar tidak tahu mesti kemana, dari pada bingung
    mari bergabung dengan kami di ionqq^^com, permainan yang menarik dan menguras emosi
    ayo ditunggu apa lagi.. segera bergabung ya dengan kami...
    add Whatshapp : +85515373217 ^_~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...