Thursday, February 27, 2020

BUSINESS SHOM NI BUSINESS MACAM MANA YER NAD ?



Syukur Alhamdulillah, another day. Allah masih beri kita peluang untuk bernafas, untuk jadi lebih baik dan untuk bersama dengan mereka yang kita sayang ❤️

Mulakan waktu pagi dengan fikir yang baik baik, cakap yang baik baik dan doa yang baik baik. Sebab bagaimana kita bermula setiap hari itu yang akan menentukan mood dan semangat kita sepanjang hari.

“Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkan lah. Jika ada di dalam bumi, keluarkan lah. Jika sukar, permudahkan lah. Jika haram, sucikan lah. Jika masih jauh, dekatkan lah..”

1st of all, Nad nak bagitau yang kami dalam business SHOM ni bukan buat business sorang-sorang🀚🏻

Kami bergerak dalam satu team organisasi yang sangat besar dan mempunyai support group yang strong! Kami mempunyai uplines & downlines. 


Introduce, this is my PART OF FAMILY SHOM😊

Yang sentiasa ada dalam perjalanan Nad sepanjang 7 tahun buat Shom as my main income ! Yang berjaya buat Nad bertukar pilih business yang mempunyai hala tuju yang jelas! 

Nad berada dalam satu sistem yang hebattt, sangat memberi pulangan yang beyond my expectation! Dan yang paling penting, business yang mampu bertahan sampai bila-bila InshaAllah selagi kita nak buat, iaitu SHOM BUSINESS! 

Macam Nad ada sharekan,

“Kami bukan sekadar jual product, tapi kami BUILD PEOPLE. We build and invest in people. Kami korbankan masa, tenaga dan wang ringgit untuk spend masa dengan anak-anak business kami. Kami bantu orang-orang di bawah organisasi kami”

Kami ibarat satu family yang besar dan mempunyai matlamat hala tuju yang sama iaitu demi membahagiakan orang sekeliling kami, parents dan juga anak-anak.

Terima Kasih Shom! 

Terima kasih lagi sekali ! 


Jujurnya dari Nad sendiri, Nad tak sangka sejauh macamni Nad mampu pergi dalam business yang cukup hebat ni !! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Dalam gambar ni, merupakan pemegang 6 figure income dalam sebulan, 5 figure income & juga 4 figure income dalam sebulan tanpa gagal! Ada yang kerjaya professional Doctor, Pharmacist, Engineer, Pendidik & banyak lagi golongan professional. 

Apa yang Nad boleh katakan, bila you dah berada dalam business ni SILA TERUSKAN TANPA RASA GIVE UP! FOCUS DENGAN JALAN KITA, SWIPE & DELETE ORANG YANG MENGGANGGU JALAN KIRI KANAN KITA 😊

🌿Nad mengalu-ngalukan kedatangan orang baru dalam Family Bussines ni bersama Nad.

Nadiah Ahmad
Your Beauty Advisor 

✨Postage hari hari
✨COD seluruh Kulim & sekitar Bukit Mertajam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...