Friday, October 24, 2014

Mineral Coffee - Apakah Kelebihannya ?


Assalamualaikum.
Selamat pagi semua :) Dah breakfast belum? Diet diet juga, jangan lupa makan tau. Sebab ni salah satu aspek kesihatan.

Hari ni nad nak share sikit apa kelebihan MINERAL COFFEE. Siapa-siapa yang masih tak tahu apa kelebihan MINERAL COFFEE ni, mai baca kat sini.

Ramai yang sudah bertukar kepada MINERAL COFFEE. Apa istimewanya MINERAL COFFEE berbanding kopi 3 in 1 lain yang berada di market kita ?

Kat sini kita boleh lihat KELEBIHAN MINERAL COFFEE :-

* Kaya dengan MINERAL yang diperlukan oleh badan
* Dapat MENEUTRALKAN ASID dalam badan
* Bersifat ANTI-OKSIDAN
* Mencegah komplikasi KENCING MANIS
* Mampu menjadi DIET HARIAN
* Menstabilkan TEKANAN DARAH
* Mencegah & memulihkan GASTRIK
* Mencegah OSTEOPOROSIS
* Merendahkan RISIKO SAKIT JANTUNG
* Mengubati ASMA
* Mencegah MIGRAINE
* Memberi KESEGARAN & TENAGA
* ANTI-PENUAAN

Haaa, siapa-siapa yang nak awet muda tu, boleh cuba beralih kepada MINERAL COFFEE pula, silap haribulan orang ingat kita seumur anak remaja kita. :)

APA LAGI KELEBIHAN MINERAL COFFEE NI ?

# SEGAR & REDAKAN STRESS
Minum secawan MINERAL COFFEE di waktu pagi. Ianya akan memberi kesegaran dan tenaga sepanjang hari. Melegakan stress. Kandungan 'Magnesium' di dalam coffee ini berfungsi menghilangkan bisa-bisa urat kaki dan lenguh-lenguh anggota badan.

 # TURUNKAN TEKANAN DARAH
 Berfungsi juga menurukan tekanan darah bagi pesakit 'darah tinggi' dan menurunkan paras gula dalam darah bagi pesakit 'kencing manis'. Siapa-siapa yang menghidap penyakit-penyakit ni, boleh cuba minum MINERAL COFFEE ni, mana la nak tahu kan boleh menyembuhkan penyakit yang dihidapi dan dah tak perlu mengambil ubat-ubatan yang akan memberikan kesan dihari tua nanti.

# CANTIK LAGI LANGSING
Nak cantik boleh juga. Fungsi 'Garam Buluh' di dalam mineral coffee berfungsi untuk 'Nyahkan Toksid' yang berlebihan dalam badan dan kulit muka yang 'berjeragat'. So,minum 'mineral coffee' akan 'Detox' toksid tersebut. Tak hairan lah penggemar mineral coffee ini secara 'sedar ataupun tidak' akan mendapati kulit wajah mereka semakin cerah secara semulajadi. Wow!! Bonus tu ! Tak perlu nak keluar duit berratus-ratus ringgit nak beli supplement itu supplement ini nak cucuk sana nak cucuk sini.


Berapa harga mineral coffee ni ? 
Kat bawah ni ada detail nad :)

Nadiah Ahmad
h/p : +0195235560
email : siti nadiahmad@gmail.com




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...