Monday, May 25, 2020

YANG PALING KORANG PERLUKAN SEMASA RAYA


Hi korang, Selamat Hari Raya! 😘 

Apa khabar dah perut korang so far harini ? Dah mula SEMBELIT ? Dah mula SEBU and berangin satu badan ? Berat dah mula timbang ? Berapa KG dah bertambah ? Heheh

Masa ni lah ramai yang mula teringat dekat nak DETOKS ni kan.. Nad cadangkan, elok sangat korang mula start DETOKS lepas raya nih.. Ni lah waktu yang terbaik sebenarnya untuk DETOKS

Okey, sebelum tu meh Nad cerita kenapa perlu detoks

Setiap hari, badan kita terdedah kepada toksin dari persekitaran, pemakanan yang tidak sihat, dan tekanan hidup. Pendedahan yang kerap dan berterusan melemahkan keupayaan semulajadi badan untuk menyingkirkan toksin.

Ia menyebabkan berlakunya pengumpulan toksin yang boleh membawa kepada pelbagai penyakit. Oleh itu, amalan detox secara berkala adalah penting untuk kesihatan.

Nad teringat setiap kali raya, mesti sampai satu tahap ni perut dah tak boleh terima makanan raya dah.. Ketupat ke apa semua dah tak boleh dah nak masuk..

Perut jadi sebu semacam. Nak kentut je kerja.. Kadang-kadang nak kentut pun payah.. Angin takmau keluar hahaha

And masa ni lah mula lah jadi SEMBELIT. Tak selesanya perut.. Agaknya sebab makan macam-macam terus sekaligus.. Perut terkejut !


Masa ni lah korang akan rasa LEGA GILA kalau korang ada  seketul Garlic Tablet dengan Detox Primier Drink ni masa balik raya.

DETOX PRIMIER DRINK —-> Lancarkan buang air besar
GARLIC TABLET ——> Buang angin dan Lancarkan penghadaman

Ada 2 ni InshaAllah korang tak payah nak tarik muka macam cencorot sangat masa raya disebabkan sakit perut. Korang boleh nikmati makanan raya dengan gembira dan bahagia lalalalala 

7 MANFAAT DETOKS

✅ Menurunkan Berat Badan
✅ Kolon Lebih Sihat
✅ Meningkatkan Tenaga
✅ Mengawal Nafsu Makan
✅ Kulit Lebih Cantik
✅ Menguatkan Sistem Imun
✅ Tidur Lebih Lena

So untuk korang yang berhajat nak mula misi DETOKS lepas raya ni, boleh start contact Nad. Terutamanya anda yang serious nak detoks sama-sama dengan Nad, nak turunkan berat lepas raya ni dan buang segala toksin dalam badan..

Boleh contact Nad untuk pertanyaan supplement mana yang sesuai untuk misi detoks korang 😊

Untuk order dan pertanyaan lanjut, boleh whatsapp Nad terus 😊

Nadiah Ahmad
Your Premium Beautiful Expert

✨Postage setiap hari
✨COD sekitar Kulim & Bukit Mertajam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...