Friday, April 26, 2019

Woman in mind, especially Hers 🌹


Jangan tunggu masalah Lelehan, Keputihan, Longgar Berair dan Kentut Faraj mencari kita Wanita!

Terutama sekali pada Wanita yang masih Ingin Hamil, yang dalam fasa kerap bersalin, masih cuba untukk hamil dan yg memang makan apa saja Cannot See Food yg mudah alami sejuk kembang urat menyumbang ke Saluran Sulit kembang, sejuk dan pintu rahim yg lembik, cepat 'kalah'.

Apa maksud Kalah ? 

Pernah kan kita tahu tentang pintu rahim yg terpaksa dijahit untuk tampung baby agar tidak mudah gugur ? 

Pernah kan ramai Ibu hamil yang kerap gugur full abortion dan didapati serviks lemah? 

Tak semua kita yang rajin BerTangas, Tak semua yang Tangas setiap kali selepas Haid, Tak semua yang rajin amal Majun Ketat Rapat, Tak semua kita yg rajin Ruang sulit bersihkan dinding faraj & serviks terutama sekali selepas bersama untuk cuci lebihan sisa-sisa mazi dan mani.
 
Kalau nak tunggu sisa-sisa rembesan keluar dengan semulajadi maka berlendir lah dinding sulit kita, tertutup lah liangan dinding sulit tiada resa, tiada lagi ghairahnya, ngilu & lemah dinding bakal mudah jadi Prolapsed of Vaginal Wall. Mula lah kita kenali 'Dingin' di awal usia. Kalau Dingin di lanjut usia tu Manis difahami.

 Asyik sibuk 'ketat ketat ketat'.. kena ketat ke ? 

Maksud Ketat tu Rapi Rapat Kuatkan Dinding-dinding Vagina, Mulut Rahim Rapat tak nganga, kalau nganga ? Tandanya tak sihat, mudah infeksi, mudahlah Lelehan dan mudahlah lembik tak tahan Hentakan semasa bersama, itulah dia Kalah yang lembik yg lemah yang nganga.. last-last apa? Bila hamil mula lah episod Jahit Cross Stitched di pintu serviks. Kalau boleh tak nak lah sampai mcm tu.

Ketat itu Kuat. Kejab. Gebu sel sel tisu agar pegang faraj agar rahim pun payah nak longsor turun, dinding gebu mampat dan padat. Meruang pun jari perlu selak tolak lembut, tak terus ruang straight No Stop Look Go .. !

💋 Cuba mulut kita sebut 'Kuntum'... haaa begitulah mulut rahim MESTI berbentuk begitu, padat mulut menguntum.

💋 Cuba sebut ' Kuntaa' yang ni kita tak nak mulut rahim nganga..! Tahap tak sihat, mudah luka lonyai dan secara kefahaman tradisional Melayu, mudah Gugur jika hamil.

💋 Cuba sebut 'Kunthum' dengan lidah tersepai keluar yang ni kita tak nak juga sebab lama-lama ia kan nganga lemah jua. Ini dah tahap nak longlai lemah.


Jadi SHOM sediakan Pencuci khusus untuk wanita iaitu Feminine Wash.

Natural. Bau haruman yang memikat dan lembut. Perubatan yang tinggi remedy semulajadi atasi pelbagai gangguan sulit, Moist, Menangkap, Bersih, Rapi, Rapat & Segar 



"Mahal tak?"

RM 20 sebotol.
Tak tahu nak kata mahal ke tak kerana tiada ternilai kelebihannya ❤💋

Siapa nak, meh whatsapp Nad terus okay. Sementara stocks baru sampai ni, sila dapatkan cepat 😊


Nadiah Ahmad
Premium Beautiful Expert
019.523.5560

✨ Postage setiap hari seluruh Malaysia
✨ COD seluruh Kulim & sekitar Bukit Mertajam


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...