Tuesday, January 6, 2015

Herba Maharani / Lancarkan Period ( Haid )

KEDATANGAN haid tiga atau empat kali setahun adalah sesuatu yang membimbangkan kaum wanita, kerana kitaran haid yang tidak teratur sering dikaitkan dengan masalah kesuburan. Bahkan, wanita yang mengalami haid terlalu kerap dan panjang juga sebenarnya menghadapi masalah sakit puan kerana fenomena ini akan menyebabkan mereka menopaus sebelum waktunya.

 Kitaran haid dipengaruhi hormon kewanitaan, iaitu estrogen dan progesteron iaitu proses penyediaan lapisan endometrium (lapisan paling dalam uterus) untuk kehamilan. Jika kehamilan tidak berlaku, dinding ini akan runtuh dan dibuang sebagai haid. Kitaran haid berlaku pada purata 28 hari atau 26 hingga 35 hari.



TESTIMONI HERBA MAHARANI


Kitaran haid tidak teratur pastinya menjadi igauan utama mereka yang inginkan kehadiran cahaya mata. Walaubagaimanapun, masalah ini turut mengganggu kestabilan emosi mereka yang belum berkahwin. Ada yang merasa seperti diri kurang sempurna kerana tidak datang 'bulan' seperti kaum hawa yang lainnya..


8bln tidak datang period. Kalau datang pun sedikit je darah kotor keluar. Alhamdulillah, akhirnya datang period lepas makan Herba Maharani ni.. Settle masalah yang membelenggunya selama berbulan-bulan. Tak rugi pun mencuba, After all, herba ni memang bagus pun untuk kesihatan wanita secara general.. 

Should try!! ‪Herba Maharani‬ ini. Mmg terbukti dari zaman mak-2 kita lagi.


Sebarang pertanyaan hubungi Nad dengan segera!!
My Name : Siti Nadiah Binti Ahmad
My Number : +019-5235560
My Email : sitinadiahmad@gmail.com




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...