Saturday, April 26, 2014

Euryco Tongkat Ali Ginseng Coffee

PERHATIAN kepada semua penggemar kopi, coffee-holic, coffee lover dan yang sewaktu dengannya. I would like to introduce to you.. Kopi tenaga yang amat lazat dan berkhasiat, Euryco Tongkat Ali Ginseng Coffee!
 
Ia diperbuat daripada adunan biji kopi yang bermutu tinggi iaitu Robusta dan Arabica (dari India dan Brazil), serta ditambah dengan ekstrak Tongkat Ali dan Ginseng yang merupakan ubat-ubatan yang sungguh bernilai dari Malaysia dan China.
 
Dalam proses pembuatannya, ia tidak ditambah dengan krimer bukan tenusu (non-dairy creamer) dan gula. Hasilnya, sudah tentulah rasa dan aroma kopi yang asli dan terbaik.
 
Sejak turun-temurun, Tongkat Ali dan Ginseng terkenal dalam meningkatkan tenaga batin manusia. Selain daripada memenuhi cita rasa anda, ia turut menghilangkan keletihan, menyegarkan minda dan melegakan tekanan. Hanya secawan setiap pagi, terus rasa segar sepanjang hari!


HARGA:
 
1 kotak = RM26.50 (20 sachets)
2 kotak dan ke atas = RM26 SAHAJA!
 
Harga adalah tidak termasuk kos penghantaran.

Pembelian borong (wholesale purchase) adalah dialu-alukan. Bagi anda yang memiliki restoren, cafe, hotel, motel, butik, spa atau kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menjadi pengedar Euryco Tongkat Ali Ginseng Coffee, do contact me ASAP! Bonus sehingga 67% dan pakej pelancongan percuma ke Shanghai menanti anda! :)

PM/Whatsapp:
NADIAH AHMAD
+0124852365 / 0195235560



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...