Thursday, May 2, 2019

Welcoming the month of May ❤️


Welcoming the month of May ❤️

InshaaAllah next week kita dah nak puasa kan?
 
So here, Shom ada buat special promo untuk supplements yang dapat membantu untuk berikan korang lebih bertenaga supaya ibadah puasa dapat dilakukan dengan lebih sempurna inshaaAllah.

Ada 3 supplements yang under promo bulan nih :

1️⃣ MIN KAFFE


Min Kaffe nih memang sesuai untuk korang yang nak slim dalam masa yang sama nak lebih bertenaga semasa berpuasa. So siapa yang nak loose weight tu, boleh lah consume Min Kaffe nih semasa sahur. InshaaAllah korang akan rasa kenyang lebih lama dan lebih bertenaga dalam masa yang sama leucine Min Kaffe akan membantu untuk mencairkan lemak dalam badan.

2️⃣ BV ALFALFA


Bv Alfalfa nih sejenis minuman yang banyak khasiat. Ia bagus untuk mengelakkan dehidrasi kulit sebab ia mengurangkan kehilangan bendalir dan 
menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air. Bv Alfalfa akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan so that badan kekal rasa segar and dapat lah mengurangkan rasa dahaga. Digalakkan juga diambil semasa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan.

Serious sedap sangat sangat ❤️

3️⃣ GARLIC TABLET


Sebagai sumber multivitamin yang terbaik. Bila kita berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Garlic tablet dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi. InshaaAllah korang puasa pun lebih enjoy sebab kurang rasa letih.

So untuk korang yang agak agak letih memanjang and lemau jer masa nak berpuasa tu, boleh lah cuba mana mana supplement yang dapat membantu untuk memberikan lebih tenaga semasa berpuasa. Yang dah biasa dengan MIN KAFFE, boleh continue consume MIN KAFFE just add on BV ALFALFA jer 😊

InshaaAllah you will feel the difference dengan pengambilan supplement semasa sahur 👍🏻

Bila badan rasa lebih bertenaga, inshaaAllah ibadah puasa juga dapat dilaksanakan dengan lebih sempurna ❤️

Untuk order dan pertanyaan lanjut, boleh whatsapp Nad terus 👇🏻

Nadiah Ahmad
Premium Beautiful Expert

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...