Friday, June 29, 2018

Mana pergi blog ?



Assalamualaikum and Salam Syawal  


Hai readers ! Thank you so much sebab still rajinkan tangan dan jari jemari uolls untuk bukak blog Nad ni, hehe. So sorry lama tak touch up blog ni, blog ni masih wujud lagi, jangan risau dan inshaAllah akan sentiasa diupdate dari semasa ke semasa ahahaxxx. Cuma waktu dan masa je yang sentiasa jelous dengan i hehe. Alhamdulillah sebab di beri masa untuk updated blog lagi.


Hikhik biasalah tu memang diri sendiri akui susah nak update blog sekarang ni. Anak tengah berlumba-lumba nak membesar. Tadak apa yang berubah sangat pun cuma tak tau lah nak cakap macam mana. Bagi Nad, ada anak depan mata salah satu sebab untuk jadi lebih semangat nak kerja keras :) Bila flash back balik 5-6 tahun yang lepas kehidupan macam ni yang di angan-angankan. Realiti akhirnya. Alhamdulillah.

 Moga Allah perkenankan doa seorang ibu. Amin, Amin, Amin.

Okay la, sebelum Nad melalut merapu merepek dan seangkatannya, rasanya belum terlambat lagi Nad nak wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua pembaca blog ni. Alhamdulillah Ramadhan berlalu pergi dengan cepat tahun ni, tak sedar tau-tau dah pun habis :’) . 

Apa apa pun, saya sendiri Siti Nadiah Ahmad dengan penuh rasa rendah hatinya, menyusun sepuluh jari untuk mohon ampun kepada semua yang pernah mengenali diri saya. Semua manusia dalam dunia ni tak pernah lari daripada melakukan kesilapan. Mungkin saya tak mengenali anda tetapi anda mengenali saya dan keberangkaian juga saya pernah terguriskan hati atau menyakiti anda semua secara sengaja atau sebaliknya.




Nad, suami dan Hannan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf salah silap atau kelakuan kami yang melukakan hati sesiapa secara sengaja ataupun tidak sengaja. Kami team baju raya Pink. Hehe.



*Rindu tak nak Nad update blog selalu ? Nak jugak tau pendapat masing-masing.   Ke diriku sudah dilupakan ? hehe


Love, 
Siti Nadiah Ahmad








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...